8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Rub3n

Nieuw: Bellen met de iPod Touch!

[size=18:cf74d191ea]Bellen mogelijk met iPod Touch[/size:cf74d191ea]

AMSTERDAM – Een gratis applicatie maakt het mogelijk om te bellen met de iPod Touch. Daarmee wordt het belangrijkste verschil tussen de iPod Touch en de iPhone teniet gedaan.
    ANP

Met de applicatie, Truphone, kunnen iPod Touch-gebruikers via wifi met elkaar bellen. De techniek is vergelijkbaar met het populaire Skype.

Vooralsnog zijn de mogelijkheden van het programmaatje nog beperkt. Er kan alleen gebeld worden binnen het bereik van een wifi-netwerk.

Ook kan er alleen gebeld worden naar andere iPod Touch- en Google Talk-gebruikers.

Vaste lijnen

Binnenkort moet er met de tool ook gechat en naar vaste lijnen getelefoneerd kunnen worden. Volgens Truphone-directeur Geraldine Wilson duurt het eerder weken dan maanden voordat dit mogelijk is, zo laat zij weten tegenover de BBC.

Voor het bellen zijn wel oordopjes met microfoontje vereist. In de iPod Touch zit, anders dan bij de iPhone, geen microfoon.

Bron: (c) NU.nl

Bijdrager
    Josebo.

Hm, ik moet het allemaal nog zien. Daarnaast is het natuurlijk niet het echte bellen, maar moet je altijd met zo’n headsetje zitten, lijkt me ook niet erg prettig.

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik heb dat ding niet gekocht om mee te bellen. Daar heb ik mijn goedkope telefoon voor (alhoewel ik daar ook niet mee bel).

Bijdrager
    stel maar

als skype het ook doet kan het nog wel eens handig zijn.

Bijdrager
    Granny Smith

mmm dus effe samengevat:

1. ik kan bellen naar vaste lijnen en gsm’s (of gratis naar andere truphone gebruikers als hun app opstaat… net zoals chatten)
    2. ik kan elkel door truphone gebruikers gebeld worden als mijn app opstaat
    3. werkt enkel via wifi

zijn toch 3 belangrijke beperkingen waardoor ik toch denk dat ik beter een iphone neem

ik vind op oplossing nogal overgewaardeerd… is eigenlijk eerder een publiciteitsstunt vrees ik :sealed:

Bijdrager
    Sanjeev

Dat was toch al mogelijk met Fring

http://www.fring.com/

Bijdrager
    tommy666

Graag verder in het topic dat Pieterr. al aangehaald had.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.