21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    fozzy

nieuw abonnement – Iphone 3gs of 4 nemen?

Binnenkort (1/1/11) is m’n abo bij KPN afgelopen, en nu wil ik dus een nieuwe telefoon, liefst dus eigenlijk een iPhone. En wat is wijsheid; een iPhone 3gs of iPhone4 nemen met abonnement?

Weet ook nog niet welke provider ik wil, maar in ieder geval geen KPN. Stuur ik gister een mail naar de klantenservice, krijg ik een antwoord retour dat ze geen iPhone leveren. Terwijl je in de media hoort/leest dat ze het wel doen.

Kan ik beter langs een verkooppunt gaan en me informeren of via internet bestellen bij T-mobile of Phonehouse?
    Ervaringen?

Bijdrager
    Koetjesreep

Je moet kiezen, een 3gs of een 4. Moeilijk hoor.

Bijdrager
    kawouter

Ik snap de vraag niet. Wie gaat er in vredesnaam een 3gs kopen met een abonnement bij T-mobile als je ook een 4 kunt nemen? Hoogstens zal de 3gs iets goedkoper zijn en direct leverbaar. Als dat dingen zijn die je wilt dan moet je de 3gs nemen. Anders de 4.

En kpn levert geen iphone. Zit wel in de planning om dat te gaan doen maar alleen met zakelijke abonnementen en aan de zakelijke markt. De vroegere Business centers dus.

Bijdrager
    KarelWillem

Bij een abonnement neem je gewoon het nieuwste wat er verkrijgbaar is.
    Je moet er toch weer een tijd mee doen, dus dat lijkt me wel handig.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

iPhone 4 met Mobile Vikings. In mijn ogen de beste deal die je momenteel kan maken.

Bijdrager
    Vodka

Ik adviseer een simlockvrije iPhone 3G. Kan je er wel eentje aanbieden voor een zacht prijsje.

Bijdrager
    fozzy

@ Vodka, t is hier geen MP…:lol:

Ik merk het al, iPhone4 dus, dan maar lekker vet bijbetalen.
    Eerst maar eens langs bij een verkooppunt deze week, kijken of ik ergens een deal kan sluiten die me aanstaat.

Bijdrager
    kawouter

Je kan trouwens wel met andere abonnementen een 4 kopen bij bijvoorbeeld Phonehouse of t for telecom. Maar dan betaal je erg veel geld voor het toestel.

Bijdrager
    Trat
    kawouter op 06 september 2010

Je kan trouwens wel met andere abonnementen een 4 kopen bij bijvoorbeeld Phonehouse of t for telecom. Maar dan betaal je erg veel geld voor het toestel.

En je betaald voortaan per minuut! Is bij Tmobile ook niet zo. Mij zou je sowieso nooit bij KPN of Vodafone zien, maar nu helemaal niet meer!

Bijdrager
    Rolf
    fozzy op 06 september 2010

Weet ook nog niet welke provider ik wil, maar in ieder geval geen KPN. Stuur ik gister een mail naar de klantenservice, krijg ik een antwoord retour dat ze geen iPhone leveren. Terwijl je in de media hoort/leest dat ze het wel doen.

Lees eens mijn eerdere post over KPN & iPhone.

Kort en goed: KPN levert wel degelijk iPhones, maar gek genoeg niet via de afdeling Verkoop/iPhone, maar via de afdeling Opzeggingen. Ze hebben geen 4 (alhoewel dat ook schijnt te lukken voor zakelijke klanten) maar een 3GS heb je de volgende dag in de post. Dat was althans bij mij zo.

Ik heb de 3GS genomen (voor mij al een grote stap vanaf de allereerste iPhone, waar ik 2 1/2 jaar mee gebeld heb), en die 4 koop ik wel een keer in het buitenland.

Ik wilde in ieder geval GEEN T-mobile, maar had wel Vodafone overwogen. Maarja, die hebben hetzelfde probleem als KPN als het gaat om de 4.

Bijdrager
    xionix

of je koopt de 4 los en pakt een sim only.

Bijdrager
    Trat

Of je neemt gewoon een abonnement bij Tmobile omdat dat het voordeligst is, je gewoon garantie in NL hebt en het een prima provider is.;-)

Bijdrager
    fozzy

Na een half uur met KPN aan de telefoon te hangen besloten toch geen iPhone aan te schaffen, vooral ook omdat ik niet genoeg bel eigenlijk om zo’n ding te ‘hebben’. Wel een nieuwe aangeschaft gelijk die donderdag al in huis is, weer een SE.

Bijdrager
    lwdehaas

Het is natuurlijk je eigen beslissing maar KPN moet je toch niet over kunnen halen om toch geen iPhone te nemen om een contract bij hen te houden?
    Als ik een nieuwe iPhone zou nemen (wat in mijn geval volgend jaar is) zou ik m’n oude toestel verkopen om de prijs van het toestel te betalen.:lol:

Bijdrager
    Trat

Maar als dat een SE was kun je er hoogstens €50 voor vangen. Dat drukt de prijs niet echt;-)

Bijdrager
    Huibregt
    fozzy op 06 september 2010

Na een half uur met KPN aan de telefoon te hangen besloten toch geen iPhone aan te schaffen, vooral ook omdat ik niet genoeg bel eigenlijk om zo\’n ding te \’hebben\’. .

Een iPhone neem je meestal niet omdat je veel belt, maar omdat je heel veel andere dingen daarmee kunt doen. Ik begrijp je redenatie dus niet helemaal.

Bijdrager
    Trat

Beetje kort door de bocht: ken genoeg mensen met zo’n 1000 minuten abo en een iPhone. Of vind je dat weinig?

Bijdrager
    kawouter

Ik heb een 150 abo en houd daar straks aan over. Vooral nu ik Whatapp heb sms ik bijna nooit meer. En 2,5 uur bellen in de maand is voor mij zat.

Mare wat voor telefoon heb je nu besteld dan?

Bijdrager
    fozzy

Heb een Hi SimOnly abo genomen voor 7 euro p.mnd, 1 jaar lang, kan ik in de tussentijd vast wel een iPhone kopen via MP of op een andere manier.

Geen zin om m’n geld uit te geven aan een te duur abo/telefoon waar ik de functies toch nog niet volledig van benut.

Bijdrager
    Trat

Voor die €7 per maand heb je niet eens internet op je toestel. Dus ik zou dan idd voor een SE gaan. Een losse iPhone 4 kost je al gauw 800 Euro op marktplaats: dat is altijd duurder dan er eentje met een abonnement nemen…

Bijdrager
    fozzy

Ik heb al een SE, en wel de C902, maar internet gebruikte ik afgelopen 2 jaar toch al bijna niet bij het KPN abo. Mocht ik het wel willen, kan ik altijd nog m’n sim only aanpassen.
    Als je er eentje neemt met Abo betaal je de iPhone ook, je moet niet voor niks 30 euro p.mnd betalen minimaal, en dan nog 170€ bijbetalen. Rekensom van 24×30 = 720+170=890 (over 2 jaar gerekend) voor een iPhone.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.