8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    hhoeksma

niet werkende usb port

Ha,

ik heb inmiddels een jaar of 2 een ibook en ben erg tevreden! Eigenlijk heb ik al enige tijd last van usb porten die soms wel en soms niet werken. Een reboot wil nog wel eens verschil maken maar soms ook niet…

Het gaat gewoon om de standaard usb porten van mijn ibook en geen extra ingeplugde zaken.
    Het probleem bestaat bij alle versies van osx die ik nu heb gebruikt.

Heeft er al wel eens eerder iemand met dit bijltje gehakt?

Gr.
    Henjo

Bijdrager
    Saskia_sas

ik had dat in os9 juist… nadat ik x ging draaien deed ie het ene weer. Een vriendin van mij had het ook, maar nadat we haar hele harde schijf enzo geformateerd hadden (niet om die reden, maar was een mooie bijeenkomst) en alles er weer schoon op hadden staan, deed ie het ook weer.

Dus misschien helpt dat, een schoon systeem erop?

Bijdrager
    hhoeksma

mmm… ik denk het niet. Ik heb al wel eens een schone installatie gedaan maar daarmee was het probleem niet weg.

Het rare is dat het soms ook gewoon gerust een paar weken niet gebeurt…
    Raarrrrr….

Bijdrager
    Saskia_sas

blijft vaag… zeg je powerbook in zijn systeemprofiel wel dat er twee aanwezig zijn als ie ene het niet doet?

Bijdrager
    hhoeksma

ja… Dat wel. Als ik vervolgens iets inplug en opnieuw de system profile laat draaien staat ie er ook, maar niet dat er wat aangekoppeld zou zijn, terwijl dit wel zou moeten zeg maar…

:|

Bijdrager
    Saskia_sas

ik weet het ook even niet meer… lastig zeg…

Bijdrager
    hhoeksma

Vervelend… maar er zijn errugure dingen in het leven zullu wu maar zeggu;)
    Bedankt voor het meedenken in ieder geval…

Bijdrager
    Saskia_sas

ik heb nog wel een idee: mail je probleem eens naar [email protected]. Deze jongens hebben een fantastisch mac-winkel, en ze helpen je altijd door even mee te denken. Ze hebben mij ook al heel vaak geholpen met de meest rare dingen!

misschien een poging waard!

succes

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.