6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Aleida

Niet werkende ipod

Het schaamrood stijgt me naar de wangen maar toch leg ik hier mijn vraag neer. In 2003 kocht ik een ipod die ik tot nu toe nooit gebruikte totdat ik gisteren de verpakking opende, de ipod in het dock plaatste en de ipod wilde opladen met als resultaat een niet werkende ipod, zelfs na resetten geen reactie, heel even het batterij tekentje en daarna niets. Volgens mij is de batterij stuk, maar heel misschien weet iemand van jullie een oplossing.

Bijdrager
    Buzz

In de loop van de tijd loopt de batterij natuurlijk heel langzaam leeg. Ik zou proberen hem een paar dagen aan het stopcontact te laten hangen, en heel af en toe proberen of hij het al doet. Anders kan je inderdaad denk ik het beste de batterij proberen te (laten) vervangen.

Bijdrager
    DoppieDoppie

Ik vind dit een raar verhaal… Waarom koop je het dan toch? :o

Bijdrager
    I-think

neem aan dat je een ipod 3g hebt en die staan bekend om zwakke batterijen.
    Het best kun je idd de accu een paar dagen laten opladen en als hij het weer doet steeds weer leeg laten spelen en weer opladen. Dan wint hij langzaam aan cappaciteit.
    Anders kun je op bv ipodreparatie.nl en audiocubes.com een nieuwe accu bestellen,wat een eurootje of 30 kost(maar dan doet die accu het wel langer dan de originele.
    EN schaam je dat je hem niet hebt opengemaakt!!

Bijdrager
    bieker

Vreemd vehaal, zo’n aanschaf vergeet je toch niet zomaar. Maar de batterij laten vervangen zal wel de enige oplossing zijn. Ik wist overigens niet dat die dingen na twee jaar niet gebruiken niet meer werken.

Bijdrager
    KarelWillem

Kijk eens even in al je kasten.
    Misschien heb je ook nog wel ergens een ongebruikte iMac of G5 liggen?! :wink:

Je accu zal in ieder geval niet zo goed meer zijn als in 2003.
    laat hem maar even lekker aan het stroom liggen en probeer het morgen nog eens.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.