6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Johnny Walker

niet werkende Iphoto!

ik ben sinds een paar dagen bezig om mij foto’s in Iphoto te plaatsen echter sinds een dag of zo blijf ik bij het opstarten van Iphoto de melding krijgen “foto’s laden” ik kan wachten tot ik een ons weeg maar er gebeurt niets. Ik heb iphoto al opnieuw geinstaleerd en dit mocht niet baten. Weet er iemand een oplossing voor? want ik word er moedeloos van:cry:

Bijdrager
    boekeloo

Ik heb dit de afgelopen vakantie ook gehad en wat geexpirimenteerd. Volgens mij lag het aan de foto’s die ik had gemaakt/ Als ik foto’s met geluid had gemaakt op mijn HP850 dan liep de iPhoto ‘vast’. Gewoon met ‘kale’ foto’s gaat het goed.

Nog niet 100% zeker maar je zou eens kunnen kijken…

Bijdrager
    MacMeijers

Foto’s met geluid???

Bijdrager
    boekeloo

Ja foto’ s met geluid

Tijdens het opnemen neemt het toestel gedurende een aantal seconden omgevingsgeluid op.

Maar terug naar het probleem.

Ik begrijp dat het hier niet gaat om importeren uit een camara maar van fotos van de harde schijf. Klopt dit?

Bijdrager
    Johnny Walker

het lijkt wel dat Iphoto de libruary niet kan vinden of zo. Ik heb al ff gebeld met de :apple: store rotterdam en daar hebben ze me de tip gegeven om een andere accont aan te maken kijken of Iphoto daar wel in werkt en de libruary daar heen te kopieren en volgens de expert daar zou het dan allemaal moeten kunnen gaan werken?!?!?!

Ik test het binnenkort ff uit, nu geen tijd voor en m’n mac niet bij me.
    als het werkt dan laat ik het weten!

Bijdrager
    Johnny Walker

het is gelukt.
    1) maak een kopie met je foto’s uit de libruary
    2) delete alle bestanden uit de foto librUARY op je HD
    3)maak een nieuw account aan
    4) open de iphoto en kopier de oorspronkelijke gegevens in deze account
    5) sluit deze account en ga naar je eigen account
    6) open iphoto en nu krijg je de melding dat er geen libruary gevonden worden kies voor nieuwe aanmaken.
    7) nu zal je zien dat het perfect zal werken

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.