8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    TommyNova

Niet terug kunnen zetten vanaf TM HD?

Ola, daar zijn we weer:-)

Vraagje, hoe kan het dat ik niets terug kan zetten vanaf mn TM HD?

Als ik naar die hd ga, niet gebruik makend van Time Machine, en ik wil bijvoorbeeld de itunes music map op mn desktop kopi├źren gaat dat niet, ik ben niet bevoegd om dat te doen. Hoe kan dit?

Heeft die TM HD nu ineens een wachtwoord ofzo?

Hoor graag

Dank je wel alvast.

Gr Mark

Bijdrager
    1984

Wanneer uw schijf voor reservekopie├źn is aangesloten, klikt u op het pictogram van Time Machine in het Dock. De interface van Time Machine wordt nu weergegeven. U kunt uw vensters letterlijk zien zoals ze “indertijd” werden weergegeven. Opmerking: als u FileVault gebruikt, kunt u niet bladeren naar afzonderlijke items in uw thuismap. U kunt echter alle bestanden en mappen herstellen door de functie Zet systeem terug vanaf reservekopie te gebruiken van het Mac OS X-installatieprogramma.

http://support.apple.com/kb/HT1427?viewlocale=nl_NL

Bijdrager
    TommyNova

Hoi,

Thanks, maar die kennis had ik al.

Ik krijg deze melding als ik de Itunes Music map wil terugzetten.

http://

Bijdrager
    TommyNova

Hmm, afbeelding gaat niet lekker.

Dit krijg ik te zien:

de bewerking kan niet worden voltooid, omdat u geen bevoegdheden hebt om toegang te krijgen tot “.iTunespreferences.plist”

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Wat zijn de bevoegdheden van de schijf zelf? (kijk bij toon info) Want als je een beheerder bent hoef je slechts je eigen wachtwoord te geven als je iets met de hand van een TM backup terug wilt halen. Maar staat de schijf zelf voor jou op “alleen lezen” dan moet je dat via je wachtwoord instellen op “lezen en schrijven”.

Bijdrager
    TommyNova

Alles staat op lezen en schrijven…

Ik heb TM uitgezet, en de HD er af gehaald en er weer aan gehangen.
    In de hoop die ie het als gewone HD ziet waar je wat vanaf kunt slepen maar tevergeefs, ik kan gewoon niets uit een back-up vandaan halen.

Waardeloos dit, echt. Heb ik eindelijk Lion aan de praat, nu dit weer…

En waar dient Migratie eigenlijk voor? Moet alles evengoed opnieuw instellen.

Bijdrager
    TommyNova

Ik denk, en hoop voorlopig, dat ik er uit ben.

Ik heb een applicatie gevonden die items terug kan zetten en daarbij de bevoegdheid kan omzeilen.

Back in Time…

Voorlopig is hij lekker aan het pruttelen, ik heb de complete gebruikers map aangeklikt om op mn desktop te zetten. Vanaf daar zet ik alles wel op de juiste plaats.

Volgens andere gebruikers werkt dit perfect, en vooralsnog loopt ie lekker.

Ik laat morgen weten of het gelukt is.

Inactief
    Anoniem
    TommyNova op 14 september 2011

Voorlopig is hij lekker aan het pruttelen, ik heb de complete gebruikers map aangeklikt om op mn desktop te zetten. Vanaf daar zet ik alles wel op de juiste plaats.

Geklooi met mappen geeft altijd problemen. :innocent:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.