7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    nicovh

"Niet storen" op de iphone

Onlangs deze berichtgeving gehoord over de niet storen instelling:

Via “Instellingen” kunnen bij “Niet Storen” binnenkomende berichten worden geblokkeerd gedurende in te stellen uren.
    Hierbij kunnen ook bepaalde groepen inkomende oproepen worden uitgezonderd.
    Als hierbij de instelling “Iedereen” wordt aangevinkt komen alle telefoonoproepen gewoon binnen.

Onlangs is gebleken dat de I-phone, mogelijk onder invloed van de instelling vliegmodus of door het uitzetten van het toestel, automatisch overgaat tot de oproepcategorie “Favorieten”, wat betekent dat niet langer alle oproepen hoorbaar tot stand komen.

Het is daarom aan te raden om, bij gebruikmaking van de mogelijkheid “Niet Storen” de instelling “Sta oproepen toe van …” regelmatig en in ieder geval bij oproepdienst te controleren op de stand “Iedereen”.

Is de veronderstelling juist en zijn er meer die deze problematiek hebben ondervonden.

Bijdrager
    koen

Ik ben wel benieuwd waar je die ‘berichtgeving’ hebt gehoord.

Bijdrager
    nicj56

Ja, ben ook wel benieuwd wat op zijn minst de bron is.

Bijdrager
    nicovh

De bron is een collega doet is overkomen.

Bijdrager
    nicovh

Sorry, type-foutje: een collega die het is overkomen.

Bijdrager
    MEEUW

En wat dacht u ervan, om dit zelf te testen?!

Als je een verhaal hoor, op een verjaardag, of ergens anders, van collega. Checklist:

Is het de gebruiker, of de hardware, of de ruis(van communicatie ) die klopt ?
    Klopt het verhaal?
    Kan ik het checken of testen?

Klinkt gek : 90% van problemen liggen aan gebruiker.

Dan wat anders : niet storen aanzetten, maar iedereen kan wel storen als ze bellen:nerd::-?

Bijdrager
    nicovh

Uiteraard zelf getest. Dagelijks gebruik ik de niet storen instelling zonder problemen.
    Vandaar mijn vraag hier, omdat ik hier een grotere gebruikersgroep bereik.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.