11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    niccop

    niet kunnen inloggen op www.me.com en hoe "mobileme" abo opzeggen…

    Begin oktober 2010 meldde ik mij aan voor het gratis 2 maanden gebruik van mobile-me, inmiddels is er eind december 79,- van mijn rekening afgeschreven, balen, want ik wil dit abonnement niet. Wie weet hoe ik dit abonnement op kan zeggen? en klopt het dat je op het moment dat je het abonnement opzegt, geen gebruik meer kan maken van mobileme terwijl je voor 365 dagen vooruit heb betaald?

    Als ik probeer in te loggen op http://www.me.com, dan krijg ik de melding: “Zoek mijn iphone, is niet ingeschakeld”. “Configureer dit vanaf uw iphone G4, ipad of ipod touch, ik kan hierdoor niet inloggen, ik moet eerst bovenstaande opdracht uitvoeren voordat ik kan ingeloggen… ik heb geen iphone G4 (wel een G3), “zoek mijn iphone” is een app maar deze werkt niet op een G3 iphone..

    Hoe kan inloggen op http://www.me.com zonder eerst iets te moeten configureren met apparatuur wat ik niet bezit??
    wie biedt hulp? met vriendelijke groet, niccop

    Moderator
    Poezenbeest

    Watwatwat????

    Een erg onoverzichtelijke post waar ik eerlijk gezegd geen touw aan kan vastknopen. Als je met je muis over je avatar gaat, dan krijg je de optie om je post te bewerken, misschien een aanrader.

    Waar probeer je in te loggen op me.com trouwens? Dit zal je op de Mac zelf moeten doen.

    Bijdrager
    Macosxachist
    niccop op 12 januari 2011

    is het juist dat je op het moment dat je het abonnement opzegt, geen gebruik meer kan maken van mobileme terwijl je voor 365 dagen vooruit heb betaald?

    Nee. (De rest kan ik niet volgen.)

    Bijdrager
    stavos

    – Inloggen op http://www.me.com (met je Mac, zoals Zerk al aangeeft).
    – Onder Account / Billing info kun je je huidige betaalgegevens verwijderen (creditcard vermoed ik?).
    – Daarna zal je account verlopen door het ontbreken van betaalgegevens of een nieuwe activatie code (onder Summary kun je zien wanneer dat exact is).

    Geblokkeerd
    Anoniem

    Op de pagina waar Stavos het over heeft uitzetten dat ie automatisch vernieuwd.

    Bijdrager
    leopard

    Als je inlogt met je @me.com en je paswoord dan mag dit in principe geen probleem geven om je betaal gegevens te wissen en dan kunnen ze niets meer afhouden, bij je betaal gegevens staat een mogelijkheid om je kredietkaart te wissen door op remove te drukken.

    Bijdrager
    niccop

    Sorry Zerk, je hebt gelijk, ik typte te snel en totaal niet duidelijk…ik hoop dat mijn bovenstaande post nu wel duidelijk (en begrijpelijk is);-) Inloggen op http://www.me.com probeer ik inderdaad op de imac..

    Stavos, bedankt voor je antwoord maar ik kan echt niet inloggen..dus ik kan ook niet bij account/billing terecht..

    Leopard: heb ik iets fout gedaan :ftim:? ipv een account dat op @me.com eindigt, heb ik een account aangemaakt met mijn huidige provider erachter…dus [email protected] is dit misschien niet juist? als ik
    probeer in te loggen met [email protected] , dan krijg ik het bericht dat mijn appleID of wachtwoord onjuist is..

    Bijdrager
    leopard

    Ik bedoel het niet slecht, maar vat het niet verkeert op !

    Bijdrager
    leopard

    Toevallig toch geen typ foutje ?

    Bijdrager
    niccop

    Ok, de account moet eindigen op @me.com, dan is mijn wachtwoord niet juist (vergeten…) domme vraag; maar hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen als ik geen mail van apple kan ontvangen via deze account?
    (omdat ik deze account niet kan aanmaken in mail…..wachtwoord vergeten…)

    Bijdrager
    Stirf

    Ik neem aan dat je deze pagina kent?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.