14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

niet het goede nummer

Toen ik mijn iPhone aansloot op iTunes en wilde herstellen kreeg ik dit scherm te zien. Het rare is dat het telefoonnummer helemaal niet klopt! Hoe kan dat? Heb ik een refurbished iPhone ofzo?

[URL=http://img523.imageshack.us/my.php?image=afbeelding1ea9.png][/URL][URL=http://g.imageshack.us/thpix.php][/URL]

Bijdrager
    BenDover

Heb ik ook, dat nummer staat op je sim kaart. Bij mij ook een onbekend nummer.
    Moet je met een andere gsm oplossen.

Even voor de duidelijkheid, ik heb de 1e iPhone met een oude sim van mij, heb je een nieuwe 3G iPhone (nieuw)?

Bijdrager
    Vin

ja ik 3G. Maar hoezo met een andere gsm oplossen??

Bijdrager
    BenDover

Heb je toevallig je nummer geporteerd?

Your iPhone/Itunes will dispaly your phone number “if” you have your phone number stored in your sim in the first contact slot as MyPhoneNumber.
    to do this either pop your sim card in an El Cheapo cellphone (Nokia/Motorola) and somewhere in the phone settings /contact settings you’ll find an option to Define your phone number or you can search the forum to find minicom commands that can be executed on your iphone to do the same.

Bijdrager
    Vin

nee ook al niet. je bedoelt toch van sim naar iPhone oid? dat heb ik niet gedaan….

Bijdrager
    MrAcid

Je hebt waarschijnlijk een nummer van een andere provider meegenomen (nummerbehoud, nummer dus geporteerd). Het nummer dat je ziet is het (tijdelijke) nummer dat je simkaart gehad heeft toen jouw nummer nog overgezet moest worden.

My guess.

Bijdrager
    BenDover

Dat is raar dan, dat nummer wordt in ieder geval van de sim kaart gehaald en kan met een andere gsm veranderd worden.

Bijdrager
    Vin

hoe kan ik dat doen dan? heb hier nog een andere gsm liggen…

Bijdrager
    MrAcid

In die telefoon opzoeken waar je je eigen nummer kunt instellen.

Bijdrager
    Vin

en hoe kan ik dat in mijn iPhone krijgen? moet ik dan simnummers importeren doen?

Bijdrager
    BenDover

sim eruit, in andere gsm en veranderen en sim weer terug.

Bijdrager
    Vin

en that’s it? Nou dat doe ik dat gelijk! bedankt voor de info!!

Bijdrager
    Steph

Ik zie helemaal geen nummer staan als ik iTunes aan staat met m’n iPhone 3G ?

Bijdrager
    G-Force

Dat komt omdat er geen nummer in je SIM staat onder “Mijn nummer”. Ik heb zelf mijn SIM even in een andere telefoon gedaan, mijn nummer ingevuld onder “Mijn nummer”, SIM teruggedaan in de iPhone en vervolgens staat mijn nummer bovenaan de contactpersonenlijst en in iTunes.:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.