8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    G4

Niet goed, geld terug!

Ik heb net de app dictapad gekocht. Deze app valt verschikkelijk tegen.

Kan ik de app weigeren en geld terug krijgen?

Bijdrager
    Hansi2124

Staat daar niet iets in over de voorwaarden?

Moderator
    unSOUND

Je kunt in iTunes je aankoopgeschiedenis opvragen, en dan per App een probleem melden. Maar in de regel geven ze alleen geld terug als de App het heel bont maakt. Maar niet geschoten…

Bijdrager
    Loek1991

Even offtopic:
    Als je een dicteerapp zoekt kan ik je de app Dragon Dictation aanraden. Volgens mij is ie op het moment nog gratis ook.

Bijdrager
    Vodka

http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Kopen_op_afstand

Ik vermoed overigens dat Apple hier niet aan mee zal werken. Maar zoals unSOUND al zei, nooit geschoten altijd mis

Bijdrager
    G4

via de aankoopgeschiedenis een probleem gemeld. nadat Lisa mij vroeg mijn vraag opnieuw te stellen omdat nederlands (nog) niet wordt ondersteund kreeg ik de volgende reactie van RJ….., volgens mij krijg ik het geld terug gestort…., toch?

RJ here from iTunes Customer Support. How are you doing today, G4? I hope the day is treating you well.

Before I begin addressing your request, I just want to let you know that another iTunes advisor will be handling your request when you reply but I assure you that we’ll be happy to address any questions or concerns you may have.

I understand that you would like a refund for the unintentional purchase of the app.

After reviewing the circumstances of your case, we determined that issuing you a refund for your unintentional purchase of “DictaPad” is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final. You will see a store credit of € 4.78 in five to seven business days. You may need to sign out of the iTunes Store and then sign back in before you see the credit in your account.

I hope I provided you with the assistance you need. If there’s still anything else we can help you with, please do not hesitate to email us back. We’re just an email away. We will always be happy to assist you.

Have a great weekend, G4.

Sincerely,

Bijdrager
    Stoklos

En? Credit gekregen, G4?

Bijdrager
    G4

Na het ontvangen van deze mail kreeg ik zeven dagen later door apple het geld teruggestort.

Ik ben dus heel tevreden…:smile:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.