19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    sie

niet eerlijk mac book pro 2 duo

ik pas twee weken geleden eigenaar van een mac book pro en nu is er al een nieuwe beter versie uit voor de zelfde prijs. Zo iets kan toch niet.
    Kan je daar iets tegen doen?

Bijdrager
    Mendoza

hoe vaak moeten we dit nog horen . . . . .

computers vernieuwen. dat doen ze al jaren . . . .

Bijdrager
    sie

zou jij het prettig vinden???

Bijdrager
    ateazz

precies
    vernieuwe blijft
    enige wat je er aan kan doen, is inzicht in de markt krijgen en dan weten wanneer je iets niet of wel moet kopen

greetzzz

Bijdrager
    basiel

man als er geen nieuwe producten zouden komen dan mocht je klagen. Bovendien kan je dit enkel vermijden door een nieuwe computer te kopen als ze pas zijn geintroduceerd. Als je 9 maand na introductie van een computer dat model koopt dan is de kans wel heeeeeeeeeeeeeelllll groot dat er spoedig een geupgrade model uitkomt he.

Bijdrager
    petermac

Maar je hebt toch al een snelle computer?
    Wat wil je doen? Ze moeten toch ooit nieuwe modellen uitbrengen, en jammer genoeg voor jou was dat vandaag…

Bijdrager
    Dick de Roos
    ”sie”

Werkt die computer van jou er nu minder goed door?
    Nou dan!:mrgreen:
    En als je geluk zou hebben gehad, krijg je een nieuwe versie, omdat de oude niet meer wordt gemaakt.
    Dan moet je natuurlijk toevallig besteld hebben op het snijvlak van de vernieuwing van dat type Mac. En de nieuwe niet heel veel duurder is.

Het gebeurt ook wel dat de prijzen zakken.
    Ook jammer als je net de dure nog hebt gekocht.
    Maar dat vergeet je op den duur ook wel.

Bijdrager
    huinkroese

Ik zou ‘m weggooien!

Bijdrager
    sie

hoeveel geef je!

Bijdrager
    Mendoza
    ”sie”

niet onprettig . . . . .

Bijdrager
    olbo

Ik koop pas een computer als er net een nieuwe uitkomt! Ze brengen nooit op korte termijn een weer een betere uit. Ach, als je je werk er maar mee kan doen.

Bijdrager
    Esquare
    ”sie”

Kan je daar iets tegen doen?

Ja, nooit meer iets nieuws kopen. Kan het nooit fout gaan. :evil:

Bijdrager
    Koen K
    ”olbo”

Ze brengen nooit op korte termijn een weer een betere uit.

En de iMac dan?

Bijdrager
    bluepower

Ik kan mii wel een beetje voorstellen hoe Sie zich voelt.Toen ik besloten heb om dit jaar een nieuwe imac te kopen gingen er al geruchten dat er in sept een intel core 2 duo uitkwam je las dit op verschillend site’s,dus heb ik sept maar afgewacht,en warempel.wat kwam er uit in sept,een upgrade naar intel core 2 duo.
    en vlgns mij waren die geruchten er niet voor de mac book pro,maar ja ik kan het mis hebben natuurlijk.

Bijdrager
    Mr.Velvet

Die geruchten waren er wel voor de macbook pro, maar het was gokken. Nu is ie er, en iedereen gelukkig, behalve de mensen die recent een nieuwe hebben gekocht.

Inactief
    Anoniem

idd, er komen iedere dag nieuwe dingen uit.
    Natuurlijk merk je dit bij apple beter dan bij andere producenten omdat apple slechts enkele computer ranges heeft.
    Ik zou er niet teveel mee inzitten. De snelheidswinst tussen de core duo en de core 2 duo is heus niet zo spectaculair te noemen.
    Ik heb nu 4 maand mijn macbook pro en ga er zeker niet van wakker liggen dat er nu een nieuwe is.

Gr

Bijdrager
    corneeltje

Ik had dat ook met de iMac G5. De mijne is nog zonder intel en had iLife ’05. Dat doet even pijn, maar ik ben daar al bij al toch supercontent van! Heb er intussen iLife ’06 op gezet. OK ik kan geen windows draaien, maar ik mis het absoluut niet.

Met mijn iBook van ’t zelfde. Ik denk dat ik zowat de laatste gekocht moet hebben. Maar als ik dan hoor over bepaalde kinderziektes bij de MacBook dan ben ik toch nog altijd zeer blij met mijn zeer stabiele iBook 14″. Ik vind die er overigens ook minder vrouwelijk uitzien dan de MacBook 13″. OK mijn scherm is niet zo scherp… maar wel groter én het toetsenbord van de iBook is beter. Misschien koop ik me ooit nog eens de MacBook Pro 3GB 200GB met beter scherm. Als deze binnenkort net zo stabiel draaien als de iBooks.

Dus ik klaag niet.

Heb ik je kunnen troosten?

Bijdrager
    MegaChriz

Ik kocht eind vorig jaar een Mac Mini G4 1.42GHz. Op 27 december 2005 was ik hiervan de trotse bezitter. En wanneer kwam de nieuwe Mac Mini met intel? In februari ofzo?

In ieder geval ben ik juist blij dat nèt voor dat de intels kwamen, nog een G4 heb kunnen kopen. Ik ben namelijk HyperCardfan en op de Intel Macs zit geen Classic meer!
    Ook heb ik van iemand anders gehoord, die wel een Intel Mac heeft, dat Myst IV het daaronder niet geweldig doet en zij speelt dat nu onder Windows. Ik kan het lekker gewoon onder Mac OS X spelen! Er komt ook nog eens bij dat ik graag gebruik maak van het Adobe pakket (Creative Suite), en dit zou een stuk trager werken op de Intel Macs (heb ik van horen zeggen).

Bijdrager
    macpro

Het is natuurlijk lullig als het gebeurd, maar je kunt er nu eenmaal weinig aan doen.
    Bedenk je echter wel dat je op een gegeven moment voor jezelf hebt besloten dat je die MacBook Pro in die configuratie voor dat geld de moeite waard vond om aan te schaffen.
    En daar is niets aan veranderd.
    Ik heb het ook meegemaakt met een iMac en het hoort er gewoon bij.
    Gevalletje jammer maar helaas.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.