5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Passiew

niet automatisch synchroniseren in Itunes

Beste Leden,

Ik heb een Ipad en een Iphone en wil via mijn macbook af en toe nieuwe foto’s uploaden naar mijn Ipad of Iphone.
    Wat hij nu alleen elke keer doet als ik 1 ding erbij wil zetten is dat hij dingen die ik niet aanvink weer van mijn Ipad
    of Iphone afhaalt! Ik wil dus eigenlijk gewoon elke keer er iets bij zetten en niet bang hoeven te zijn dat hij weer
    dingen van mijn Ipad of Iphone afhaalt! Iemand enig idee hoe of wat ik moet doen?

Moderator
    unSOUND

Je moet de dingen die al op de iPad staan natuurlijk wel aangevinkt laten. Als ze er al op staan gaat hij ze er natuurlijk niet dubbel op zetten, hij zet dan alleen de dingen over die nog niet overgezet zijn.

Bijdrager
    Passiew

ohw oke nou ik ga even kijken dank je wel iig voor je snelle reactie!

Moderator
    unSOUND

Geen probleem.

Die vinkjes geven puur aan wat jij graag op jouw iPad of iPhone wilt hebben staan. Op het moment dat er iets wel in iTunes staat, maar niet op jouw iPhone, zal hij het overzetten. Staat het er al, doet hij niks. Zet je het vinkje uit, betekend dat dat je het dus niet meer op jouw iPhone wilt hebben, en dan haalt iTunes het inderdaad van de iPhone af.

iTunes maakt ook automatisch onderscheid tussen jouw verschillende apparaten. Je kunt dus dingen wel op de iPhone zetten, en niet op de iPad, of andersom. iTunes houdt dat keurig gescheiden. Datzelfde geldt ook voor muziek, films, alles.

Bijdrager
    Passiew

Oke dankje wel helemaal top!

Groetjes

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.