6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Churchil

Niet alle nummers onder Artiesten

Ik heb net met Itunses mijn Ipod gesynchroniseerd. Onder Als ik zoek op artiesten krijg ik niet alle nummers onder de artiestennnaam. Ik zoek bv. op Barry White op de Ipod. Ik krijg alleen de nummers van een album. Losse nummer die in Ituns staan worden niet weergegeven (staan overigen wel onder “nummers” op de Ipod. Hoe krijg ik alle nummers van een artiest op mijn Ipod te zien (in Itunes zie ik ze allemaal)?

Bijdrager
    lemoentje

Je kunt in iTunes de namen van de tracks en albums wijzigen. Ik heb hier ook wel eens last van als ik een MP3’tje importeer vanuit een CD’tje bijvoorbeeld. Naam van de artiest, alsmede album even controleren, en als ’t niet klopt wijzigen. Dat werkt voor mij meestal!

(wel even synchroniseren met je iPod uiteraard)

Bijdrager
    Churchil

Dank voor je antwoord. Ik wil echter wel mijn gegevens onder album behouden, anders kan ik geen complete albums afspelen als ik dat wil. Het is wat onlogisch dat onder artiest alleen de nummers die ook een albumbeschrijving hebben worden getoond, toch?

Bijdrager
    Basso

Ik heb last van hetzelfde probleem. Bij artiesten die maar met 1 album op mijn ipod staan geeft ie als nummers van die artiest onder het kopje ‘artiesten’ alleen die nummers aan die ook een albumbeschrijving hebben en dus niet de losse nummers. Bij artiesten met meerdere albums verschijnt er na het klikken op een artiestennaam wel een schermpje met de titels van de albums alsmede een optie ‘alle’ waarin ook de losse nummers worden vermeld, evenals in iTunes. Dan is het dus wel in orde. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem.

BVD

PS: het ligt niet aan hoe de artiestennamen zijn getagd, de losse nummers hebben precies dezelfde artiestennaam als de albumtracks. Ook ligt het niet aan het feit dat er een vinkje staat bij de optie ‘deel van verzameling’ in iTunes (want dat hokje is bij geen van mijn nrs aangevinkt), op mijn iPod is de map compilaties helemaal leeg.

Bijdrager
    Marius1976

Ik heb dit probleem ook. Ik wilde er een topic over beginnen, blij dat ik toch even gezocht heb.

Als voorbeeld:
    Herman van Veen
    Album “In Vogelvlucht 1” (staat er compleet in)

en losse nummers zonder album:
    Praatjes
    De Clowns

Als ik bij artiest kijk, en dan Herman van Veen kies, kan ik “Praatjes en De Clowns” niet terugvinden.

Dat riekt naar een bug.

Marius

Bijdrager
    Remon

Serieus probleem is dit 2 mensen hebben mij om een oplossing gevraagd
    maar ik kan het probleem ook niet thuis brengen.

Het komt erop neer dat niet alle nummers onder artiesten staan terwijl ze
    via nummers (zoek functie) wel op de iPod staan. Dit is naar mijn idee een
    bug alleen hoe vertellen we apple hierover.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.