4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager

Niet alle foto's worden gesynchroniseerd

Hallo OMT’ers,

Ik heb een probeem met mijn iPhone 3GS en mijn iPad. In mijn iPhoto library staan ruim 15.000 foto’s. Deze hebben altijd goed gesynced met al mijn apparaten, maar sinds een tijdje synchroniseert hij steevast maar 690 foto’s met allebei mijn devices. Dit zijn dezelfde op mijn iPhone en iPad. in iTunes staat onder het tabblad ‘Foto’s’ aangevinkt dat de hele bibliotheek gesynced moet worden.
    Restore en het opnieuw syncen van alle foto’s heb ik al geprobeerd.

Nog vreemder: In het balkje onder in iTunes waar je kan zien hoe vol je device is, wordt aangegeven dat alle 15.000 foto’s op het apparaat staan, maar geeft aan dat dat in 3GB is. Dit kan natuurlijk nooit, maar deze ruimte is precies goed voor de 690 foto’s die wel op het apparaat staan. Raar dus dat hij aangeeft dat alle foto’s er op staan.

Dit probleem is niet verholpen met de overgang naar iOS 5.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bedankt

Bijdrager
    iFredo

Dat zijn dan wel erg lage resolutie foto’s als je alle 15000 met je iPhone kunt syncen!? Are you sure?

Bijdrager

De foto’s worden natuurlijk wel gecomprimeerd door iTunes, maar ze hebben er altijd op gestaan. Voor de iPad geldt het zelfde. Maar van het een op het andere moment zet hij nog maar een klein deel over..

Bijdrager

Inmiddels heb ik de oplossing gevonden: http://leimobile.com/faq-how-to-fix-ios-5-photo-sync-issues/

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.