3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    INCTRL

niet alle foto synchen

Hai mensen,

Normaal gesproken worden al mijn foto’s die ik schiet met mijn iPhone met de photostream map gesynched en deze kan ik dan bijv. via iPhoto (9.3.2.) op mijn MAC binnenhalen.

Nu gaat er iets niet goed want opeens worden 4 van de 10 nieuwe foto’s uit de fotorol niet meer gesynched met mijn Photostreammap dus zijn ze ook niet via iCloud meer binnen op mijn MAC.

Graag hulp!

Bijdrager
    nk22

irri. Normaal moet je eerst in photostream kijken en dan foto’s nemen. Je kan ze niet verslepen:sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad:

Bijdrager
    INCTRL

Bij mij komen dus niet alle foto’s meer in iPhoto.
    En als ik in mijn photostream folder kijk op mijn iphone, dus ook niet op iCloud.

Kan het zijn dat zodra je een foto hebt gemaakt….de iphone contact maak met iCloud om de foto te uploaden (zodra WIFI aanwezig) en als dit dan niet lukt er niet nog eens automatisch geprobeerd wordt om de foto alsnog te uploaden in iCloud en je daardoor af en toe wat foto’s kan missen?

Lijkt mij sterk, echter kan ik geen verklaring ervoor geven.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.