9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Heijtink

Niet alle emails (via mobileme) op mijn iphone

Dag,

Ik heb iets vreemds. Als ik mijn mail lijst op mijn mail of mobileme vergelijk met de email lijst op mijn iphone staan niet alle emails op mijn telefoon. Bijvoorbeeld: Ik heb maar één email op mijn telefoon ontvangen op 14/10/2008 maar in mijn mobile me en mail lijst staan veel meer emails ontvangen op 14/10/2008. En er zijn ook gevallen waar bepaalde dagen gewoon geen emails zijn ontvangen op de iPhone terwijl ik die wel heb ontvangen.

Hoort dit zo?

Heeft iemand dit ook gehad?

Bijdrager
    Veritas

Ik heb het even rood gemaakt: als je in mail naar beneden scrolled dan krijg je iets in de zin van onderstaande afbeelding te zien:

Dat kan het zijn…

Bijdrager
    awi

misschien zijn de mails na het ophalen met je desktop computer van de server verwijderd voordat je poogde ze op te halen met de iphone

in je mailprogramma kun je instellen hoelang de berichten nog op de server blijven staan na het ophalen

Bijdrager
    MacBooky

Of staan ze inmiddels in een andere map op je computer?

Bijdrager
    Heijtink

@Veritas

Ongeloofelijk. Wat een fout! Ten eerste zou ik gedacht hebben dat alle emails vanaf nu tot laten we zeggen 1/10/2008 (dat zouden dan 200 emails zijn) getoond zouden worden. Als ik dan meer emails wil tonen de emails van eerder tevoorschijn zouden komen. Maar dat gebeurd niet. Ik krijg op het moment dat ik druk op load more messages verschijnen er allerlei emails tussen de emails in die ik al wel kon zien. Dit kan toch niet? Nu heb ik een aantal keer op load more message gedrukt en nu is mijn meest recente email van 17/10 en niet recenter. Ook slaat mail helemaal op hol op het moment dat je een aantal keer op load more messages gedrukt. Als ik dan ga scrollen raakt mail helemaal in de war. Dus gebasseerd op een één of ander criteria worden mails wel of niet getoond. Ik heb dus niet al mijn emails op mijn iphone. Ik moet elke keer helemaal naar onderen scrollen om op load more messages te drukken en ik moet heel vaak drukken voordat ze allemaal getoond worden. Als ik dan weer uit mail ga en er weer in dan zijn alle geladen berichten weer verdwenen is mijn meest recente email weer de juiste meest recente en kan ik het hele proces weer opnieuw uitvoeren. Ik kan niet zoeken in mijn mail dus ik kan eeuwig op load more message drukken want ik weet niet wanneer de mail die ik zoek al getoond wordt. Ik verwacht een knop van ik wil oudere emailtjes bekijken en ik wil recentere emails bekijken. Maar ik snap niet wat het probleem is als ik gewoon al mijn email in één keer wil zien. Maar hier snap ik niks van. Dan ben ik een email voor een client aan het zoeken en dan kan ik het niet vinden. Zeg ik, ik heb het niet ontvangen (wel dus maar het staat niet op mijn iphone). Als het duidelijk was dat er mij emails getoond werden van een bepaalde periode en dat ik op load more message moet drukken om een langere periode te zien dan zou ik op die knop drukken.

Dit is toch van de gekke of zie ik dat nou verkeerd. Moet ik nog iets instellen?

@awi

Ik denk wat Varitas zij klopt. Maar zoals je boven kunt lezen werkt dit echt vreemd.

Bijdrager
    Heijtink
    ”MacBooky”

Of staan ze inmiddels in een andere map op je computer?

Nee, ze staan gewoon allemaal in mijn inbox. Maar hier moet toch iedereen last van hebben. Ga eens naar een email van een bepaalde datum op je iphone. Kijk dan hoeveel messages je hebt op die dag. Vergelijk dan dat aantal op je mail of ze gelijk aan elkaar zijn.

Bijdrager
    Heijtink

Zo ziet het er uit.

Iphone:

Mail:

Ik mis dus duidelijk de andere berichten tussendoor.

Bijdrager
    Heijtink

Heeft niemand anders hier last van?

Bijdrager
    Veritas

Je gebruikt een @me.com adres of??

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.