11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Bintje

Niet alle albumillustraties vindbaar

Als eerste wil ik even sorry zeggen als mijn vraag al in een ander topic terug te vinden was, maar met de zoekfunctie kreeg ik 10 pagina’s over dit onderwerp. Dus ik heb niet alles gelezen en heb het antwoord nog niet gevonden.

Goed, ik heb me sinds een paar dagen aangemeld bij de iTunes Store zodat ik albumillustraties op kan halen. Dat werkt redelijk, maar er zijn altijd liedjes waar hij geen illustratie bij vindt, logisch. Maar nu zag ik dat hij zelfs bij “Alicia Keys” , “Bon Jovi” en “Elvis Presley” geen illustratie vindt. Dat vind ik wel erg vreemd, want het zijn toch bekende artiesten.

Hoe kan dit? Nu kan ik alsnog ± 100 nummers zelf gaan illustreren.

Bijdrager
    fuen

Misschien kun je eens controleren of het liedje een albumnaar heeft. Hij zoekt namelijk volgensmij de combinatie van artiest + album, aangezien het natuurlijk ook de cover voor dat album moet zijn.

Bijdrager
    Job Versloot

Staat alle info van de nummers erin? Dus Artiest, Album etc? Anders gaat het niet. Dat kun je aanpassen bij meerdere nummers door de nummers te selecteren en dan “Get Info”.

Succes!

Bijdrager
    Bintje

Als je “haal CD-tracknamen op” bedoeld werkt het niet. Nogsteeds is een groot deel illustratieloos.

Bijdrager
    Trebor

Kijk eens of je het album van de artiest kan vinden in de iTunes Store.
    Neem dan daarvan de naam goed over als het goed is moet het nu wel werken. (Bij mij wel gisteravond).
    Het is even wat extra werk maar dan ben je er wel zeker van dat het juiste hoesje bij de juiste artiest staat!

Bijdrager
    Bintje

Dat kan ook. Bedankt voor de tips!

Bijdrager
    gtalien
    Bijdrager
    Bintje
    ”gtalien”

Ik gebruik deze altijd: http://www.widget-foundry.com/widgets/amazonart.htm

Wauw, deze werkt! Bedankt:D Die andere widget was iets minder.

Bijdrager
    Hengheng

Fijne tip inderdaad !

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Zorg ervoor dat in ieder geval de albumnaam en artiestnaam correct zijn. via itunes store kan je zien hoe ze gespeld zijn. vaak vind itunes ze dan wel.

Bijdrager
    Bintje

Nee de manier waarop ik het nu doe werk perfect. Je doet dus met die widget, en als hij het niet vind kun je in die widget eventuele fouten of toevoegingen weghalen zodat ie het wel vind:D

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.