8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Statics

news.kpnplanet.nl –> your host connection limit reached

Ik heb gister na een half jaar unison er weer opgezet. En als serveradres: news.kpnplanet.nl poort: 119. En max. 2 sim. downloads. Nu krijg ik sinds vandaag als ik een nzb file download van het internet of iets download van bijv. alt.binaries.movies steeds de foutmeldingen: your host connection limit reached en error: read failed

Ik kan mij herinneren dat dit een paar maanden geleden ook zo was.

Ik snap er geen f*ck van.

Kan iemand mij meer duidelijkheid brengen?

BVD

Bijdrager
    Maced.2

Ligt denk ik aan Unison zeker na de laaste update naar 1.7 ,heb ik er ook last van ondanks dat ik een payserver heb.!

ik zou zeggen neem ff IGrabNews werkt goed ….

http://igrabnews.free.fr/Welcome%20to%20iGrabNews%20homepage.html

Bijdrager
    Statics

Geeft hij precies dezelfde fout. Denk dat ik maar overstap naar eweka (payserver) kost me 7 en halve eurootjes maar dan weet ik zeker dat ik wat heb…

Bijdrager
    Maced.2

yep zeker doen,ik gebruik Eweka al bijna 2 jaar en tot alle tevredenheid :D

Bijdrager
    AllStar

Als je een beetje serieus wilt gaan dowloaden kom je al snel uit bij een betaalde server. Ben zelf ook een tevreden Eweka klant :wink:

Bijdrager
    Cramer

Ahh, dat is mooi want ik heb een vraag over eweka:)

Is het zo, simpel gezegd, dat wanneer ik mij aanmeld voor eweka ik gewoon torrents kan downloaden via Tomato maar omdat ik eweka heb dit met 1000 kb/s gaat…? Of moet het echt via dat usenet en andere ingewikkelde termen waar ik nog nooit van gehoord heb?:P

Bijdrager
    FilX
    ”Cramer”

Ahh, dat is mooi want ik heb een vraag over eweka:)

Is het zo, simpel gezegd, dat wanneer ik mij aanmeld voor eweka ik gewoon torrents kan downloaden via Tomato maar omdat ik eweka heb dit met 1000 kb/s gaat…? Of moet het echt via dat usenet en andere ingewikkelde termen waar ik nog nooit van gehoord heb?:P

Eweka is een Usenet server, dus daar kom je alleen maar met al die ingewikkelde termen ja… Via torrents downloaden is ‘a complete different ball-game’.

Maar zo ingewikkeld zijn die termen niet hoor. Kijk maar eens hier.

Bijdrager
    Cramer

Hm, oke… Dan heb ik het dus behoorlijk verkeerd begrepen allemaal.

Ik zal er morgen, als mijn tentamenweek er eindelijk op zit, een wat meer over lezen want volgens mij is het wel de moeite waard.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.