7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    alliswell

news-server bij euronet?

ik ben nieuw, wat een prachtige site is dit.

ik heb het archief doorgenomen, maar kan het niet helemaal vinden, ik heb een usenet-toegang nodig voor een tijdje en heb de mt-news-watcher gedownload, die vraagt bij installatie om: news server? en smtp server ?
    ik heb een euronet [a]dsl verbinding maar de help-desk heeft nog niet gereageerd, is waarschijnlijk ook een domme vraag.
    de vraag is, heeft iemand in deze gemeenschap een euronet.nl aansluiting ? en weet dan ook of daar een ‘news-server’ op zit ? de smtp zal waarschijlijk dezelfde smtp zijn die ‘mail’ gebruikt.

groet
    alliswell

ps. ik heb bericht daarnet waarschijnlijk in de verkeerde groep gezet.

Bijdrager
    Stof

Op de Helpdesk Algemeen pagina van Euronet is het volgende te vinden:

SMTP-server: smtp.euronet.nl
    News-server: news.euronet.nl

Bijdrager
    alliswell

echt bedankt zeg, ik heb een [blijkbare]totaal andere ‘entry’ op die web-site… wat opmerkelijk genoeg is, nu kijken of het werkt.

have a nice evening,
    alliswell

Bijdrager
    alliswell

dank ‘stof’, voor de euronet entry, het blijft een echt raadsel waarom ik die web-pagina niet op mijn safari kreeg, maar goed, het werkt min of meer, het ‘mt-news-watcher’ programa is ook niet echt fantasties, ik heb er nog een “naar beneden gehaald”, halime, en dat beloofd meer maar doet minder, maar ja, die programmaatjes zijn ook gratis.

weet iemand een -“echt”- behoorlijk, programma voor de nieuwsgroep-applicaties ? gratis of niet ? ik weiger elk ms programma, ik ben van de oude doos maar ben er jaren uitgeweest, wat ik eigenlijk zoek is een total mailprogramma dat ook usenet ea. kan behandelen [vroeger heette dat “begrijpen”], by the way, toen noemden we de programming en de gebruikers van microsoft “the parade of the ants” omdat de structuur van het schrijven van software een duidelijke overeenkomst vertoonde met de sociale structuur van die samenleving.
    ach wat,
    alliswell

groeten van het noordereiland, rdam.

Bijdrager
    Dennis002

Probeer even te zoeken in :

http://www.versiontracker.com/macosx/index.shtml

Bijv. onder newsgroup

Bijdrager
    Stof

Eerdere discussies op het forum over programma’s voor nieuwsgroepen:

gezocht: goeie news reader
    Nieuwsgroeplezers voor X
    beste nieuwsgroepenlezer?

Bijdrager
    alliswell

soory een beetje late reactie, in de ‘mozilla-b’, versie heb ik een uitstekende newsreader gevonden, bovendien kun je communiceren over de manier hoe dat programma nu is geschreven.
    groet
    t

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.