2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    frank vh

news.google.nl personaliseren?!

Volgens mij was er een tijd dat je bepaalde instellingen kon kiezen, zoals welke thema’s (secties) en welke bronnen (!) je bij voorkeur wil laten weergeven in google nieuws. Volgens Google Nieuws Help zou er zelfs nog steeds een mogelijkheid moeten zijn?! Maar ook op MAC in Safari?

Ik word strondziek van al die berichten van PowNed, Post Online, Telegraaf, Welingelichte Kringen, RTL, etc..

Ik wil graag kunnen kiezen voor bv NRC, Volkskrant, Trouw, en andere betrouwbare bronnen.

Wie weet de oplossing?!

Bijdrager
    Jelle

<p class=”cite”>frank vh op 6 september 2018 om 07:38</p>
    Volgens mij was er een tijd dat je bepaalde instellingen kon kiezen, zoals welke thema’s (secties) en welke bronnen (!) je bij voorkeur wil laten weergeven in google nieuws. Volgens Google Nieuws Help zou er zelfs nog steeds een mogelijkheid moeten zijn?! Maar ook op MAC in Safari?

Ik word strondziek van al die berichten van PowNed, Post Online, Telegraaf, Welingelichte Kringen, RTL, etc..

Ik wil graag kunnen kiezen voor bv NRC, Volkskrant, Trouw, en andere betrouwbare bronnen.

Wie weet de oplossing?!
    <ul id=”bbp-topic-revision-log-3202964″ class=”bbp-topic-revision-log”>
    <li id=”bbp-topic-revision-log-3202964-item-3202965″ class=”bbp-topic-revision-log-item”>Dit onderwerp is gewijzigd 58 minuten geleden door  frank vh.

Links onder vind je als het goed is een kopje met ‘Instellingen’ (zowel in Safari als Firefox).
    Na het inloggen met je Google-account zou je hier persoonlijke instellingen kunnen doen.
    Ik heb er geen ervaring mee, probeer eigenlijk zoveel mogelijk zonder Google te werken.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.