6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MDekens

New email popup Mail OSX

Hallo,

Ik vroeg me af of 1 van jullie weet hoe je de instelling eruit kan gooien dat je een popup krijgt voor de OSX email zodat je niet meer hij je andere mailtjes kan komen. Heel irritant.

Ik heb begrepen dat is te vergelijken is met het iOS. Heb zelf een android dus ik kan dit niet bevestigen.

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien dat je in de voorkeuren van Mail moet terugbrengen naar hoe het in Snow leopard eruit ziet (klassieke indeling).

Bijdrager
    MDekens

Heb ik geprobeerd, maar helaas zonder succes. Ik ga die overigens wel weer gebruiken, ziet er een stuk mooier uit.

Bijdrager
    Buzz

Je bedoelt in full screen mode? De oplossing is om full screen niet te gebruiken in mail.

Bijdrager
    MDekens

Je hebt gelijk. Shit, hopelijk maken ze dat anders. Dacht dat Apple zo wil streven naar multi-tasking. Dit kan op slot dus! Thnx Buzz_D

Bijdrager
    Buzz

Full-screen mode is bedoeld om je te kunnen concentreren op één taak tegelijk, net als op de iPad. Nou hebben ze dat in Mail in Lion wellicht iets te ver doorgevoerd. Maar gelukkig kan je ervoor kiezen om Mail niet in die mode te gebruiken. Je zou Mail natuurlijk in niet-full-screen nog steeds op een eigen Space kunnen plaatsen. Of je zou, als je het nodig hebt tijdens het schrijven van een bericht, even de Esc toets kunnen gebruiken om uit die mode te komen, om even iets in een andere mail op te zoeken. Kortom, in Lion heb je al genoeg vrijheid om zelf te kiezen hoe je het wil hebben. Je kan het beter zelf anders doen dan wachten tot Apple het anders voor je maakt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.