4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Hansi2124

Netwerkvraag over LG home Cinemaset

Hoi OMT-ers,

Het gaat over deze set.
    Ik heb een probleem met de overbrenging van films, muziek en foto’s van mijn MBP naar de LG. Het netwerk is okay (getest en update zelfs gedownload, youTube gekeken enzo). Ik heb Delen in Systeemvoorkeuren aangezet en Bestandsdeling aangevinkt. Aangegeven dat mijn hd van de MBP gedeeld kan worden.
    Vervolgens heb ik bij CIFS Inloggen mijn naam en wachtwoord goed ingetypt, zodat mijn MBP te zien is als apparaat en ook de mappen die gedeeld worden. Nero op die cd heb ik niets aan op mijn Apple, dus doe ik het op de manier zoals LG heeft aangegeven.

Als ik vervolgens een map aanklik krijg ik vervolgens op mijn tv-scherm een melding:
    Netwerkfout opgetreden
    Ga naar Serverlijst Ga naar Startmenu

Ik kom er maar niet achter wat ik nu verkeerd heb ingesteld. Bij Problemen op de bijgeleverde cd staat hier niets over vermeld.
    Wie heeft voor mij een (mogelijke) oplossing?

Bijdrager
    TheBigZ

Heb je ook al eens via DLNA geprobeerd?
    Je kunt een DLNA server op je Mac draaien met Yazsoft Playback.

Bijdrager
    Hansi2124

Bedankt voor de tip. Ik heb het net even uitgetest, maar het heeft wel wat gewenning nodig….
    Helaas kan ik nog niet ontdekken hoe ik internetradio en uitzendinggemist.nl vanaf mijn MBP kan streamen naar de set. Dat is een van de redenen dat ik deze mogelijkheid graag wil benutten.

Bijdrager
    Hansi2124

Na veel zoeken en bellen met LG ben ik er achter gekomen dat het aan Lion ligt. Wachten op een update dus…..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.