8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Unlock32

Netwerkprinter werkt niet meer

We hadden hier al sinds tijden een goed werkende WiFi printer – Samsung scx 3400 – die het helaas niet meer doet op dit moment. Nu heb ik van de week mijn WiFi naam veranderd en ik heb dan ook zo’n idee dat dit het probleem is. Enig idee hoe ik onze printer weer contact kan laten maken met een Mac(book) Pro/Mini?

Bijdrager
    DutchMac

….. gaat zelf de handleiding van afkortingen lezen…

Bijdrager
    Unlock32

Zeer vriendelijk weer….

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Inderdaad, en het is nog verkeerd ook want het moet zijn: RTFM.

Helaas kan ik je niet verder helpen daar ik geen ervaring heb met WiFi.
    Maar google eens op “wifi name change” misschien staat als je het niet in de handleiding kunt vinden er iets tussen met de oplossing voor jou probleem.

Bijdrager
    r.heijma

Kijk een manual: http://www.samsung.com/nl/support/model/SCX-3400/SEE-downloads
    Begin te lezen op pagina 171 van de Nederlandse versie.

Trouwens RTFM staat voor read the fancy manual..

Inactief
    Anoniem

RTFM staat voor “read the fucking manual” (wiki)

Overigens vind je hier een lijst met overig internetjargon.

Bijdrager
    Unlock32

In ieder geval wil ik nog even 2 personen bedanken voor de tips die hier staan . Ik ben er de hele morgen mee bezig geweest en had al heel wat gelezen voor ik hier mijn vraag stelde maar kwam er gewoon niet uit. Het is eindelijk gelukt ondanks de nogal kinderachtige reacties van sommige mensen. Ik mag dan wel gebruik maken van het internet maar ben echt niet van plan om vage internet termen te gebruiken. Dacht dat de gemiddelde leeftijd hier wat hoger was…..

Bijdrager
    r.heijma

Goed te horen dat je er aan de hand van de manual en wat googelen eruit bent gekomen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.