6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    hackie

netwerk onderdelen gerelateerd aan mac/apple

wat mij opvalt bij dit forum internet en netwerken is dan echt meer dan de helft van de vragen en posts hier algemeen over netwerken gaan en niet direct een verband hebben met apple of osx. Het gaat vaak om algemene dingen en niet mac specifieke instellingen of mac specifieke vragen…. dat vind ik apart.. ik stelde namelijk ook een keer een vraag over algemeen unix/linux en toen werd ik afgekraakt dat ik dat maar op een linux/unix forum moest vragen…..:? beetje vaag zo;n reactie! zeker als je dit forum ziet waar echt heel weinig echt mac gerelateerd is:roll:

Bijdrager
    sean2901

Een vraag over een netwerk hoeft toch niet mac gerelateerd te zijn. Als een (mac)gebruiker een probleem heeft denk ik dat er hier veel mensen zijn die hem zullen helpen. Ook moest het een windowsgebruiker zijn. Op zich maakt dat niet. Ik hoop dat er niet al teveel intolerante mensen rondzwerven op het forum.

Bijdrager
    hackie

het maakt mij niet uit hoor! ik vind het al lang leuk.. verschillende discussies… maar vind het alleen inconcequent! hier zeggen dat alles mac gerelateerd moet zijn en daar alles toe laten:P

Bijdrager
    Nietzman

Tof man, wat is je probleem? :’).

Bijdrager
    hackie
    ”Nietzman”

Tof man, wat is je probleem? :’).

geen probeem…iets meer openheid naar onderwerpen zou gewoon wel mogen van mij.. zolang de macgebruiker maar centraal staat.. ik kreeg soms alleen het idee dat sommige moderators daar heel anders over dachten… meer niet:wink:

Bijdrager
    sean2901

Dat kan je niet volhouden alles mac gerelateerd houden. Sommige dingen, waaronder netwerken en internetverbindingen vertonen nu éénmaal gelijkenissen. En consequent zijn moet, maar verdraagzaam zijn ook! Gewoon een goed evenwich houden . Je mag zeggen wat je wil, maar ik vind dat het terug de goede kant opgaat met het forum.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.