7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Cesar

Netwerk onbereikbaar !

Mijn lokaal netwerk opgesteld vanaf een Airport Express werkt prima maar valt na een tijdje zonder aanwijsbare reden uit ? Ik kan mijn netwerk wel vinden maar kan er met het juiste wachtwoord niet op inloggen, krijg telkens een time out melding als ik het probeer ? Als ik vervolgens mijn Airport Express uit de stekker haal en hem na een tijdje opnieuw insteek en wacht tot hij opnieuw opgestart is dan werk het wel weer !? Iemand een idee ?

Bijdrager
    Yaris

Zie http://www.onemorething.nl/community/topic/time-out-bij-verbinden-draadloos-netwerk

Olieboer op 20 juni 2010

opgelost, heb ww opnieuw ingesteld op de router, that’s the trick:)

Bijdrager
    Cesar

Had vroeger een ander wachtwoord en toen had ik na een tijdje ditzelfde probleem dus daar ligt het volgens mij niet aan ! Ik deed reeds een factory reset en configureerde mijn netwerk helemaal opnieuw, met nieuw en ander wachtwoord ! Zou het kunnen dat ik na een tijdje met teveel toestellen ( iPad, twee iPhones, AppleTV, iMac, MBP … ) inlogde op dit netwerk ?

Bijdrager
    michelvdb

Teveel? Meer dan 10? Ja. Minder? Neen.

10 gebruikers tegelijk aansluiten
    Je draadloze netwerk delen met maximaal 10 gebruikers.

Bijdrager
    Cesar

Ik heb wel een Express van de vorige generatie !

Bijdrager
    michelvdb

Maakt niet uit. Die is even beperkt. De Extremes ondersteunen er slechts 50. Daarom hebben beide een naar mijn oordeel een hoog speelgoed-gehalte.

Bijdrager
    Cesar

Weer zonder reden weggevallen ? Ik veranderde het kanaal maar toen was het na de aanpassing en herstart helemaal weg en was het zelfs niet meer zichtbaar onder de waaier ? Alles opnieuw herstart, iMac, Airport Extreme en Airport Express en dan ging het weer ?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.