8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dojaro

Netwerk instellen in iOS 4.2 op iPhone 3G

Gister heb ik (natuurlijk) de lang verwachte update gedraaid voor de iPhone, omdat er beloofd werd dat zelfs de 3G weer wat sneller zou worden.
    Tot dusverre klopt dit ook wel, maar ik kom er nu achter dat ik momenteel geen 3G meer heb (en niet meer in kan stellen).
    Op deze manier kan ik natuurlijk ook een sneller resultaat behalen, maar het is verre van ideaal.
    Staat het misschien op een andere plek (de instellingen), of is er iets misgegaan in de update?

Bijdrager
    Sc-cal

Welke provider heb je?

Bijdrager
    dojaro

@Sc-cal Vodafone. Maar de instellingen zijn verdwenen uit het menu. Ik kan nergens meer iets terugvinden.

Bijdrager
    Sc-cal

Ik had dit ook.. enkel ik heb proximus!
    even zoeken…

Bijdrager
    dojaro

Ik heb al meerdere bronnen aangeboord, en tot nu toe nog maar één gevonden die het ook had (en nu met jou erbij 2).
    Hij gaf aan dat het gisteravond bij hem ook zo was, maar dat het in de loop van vandaag automatisch overging. Ik hou niet zo van dit soort “automatische” dingen. Verwacht eigenlijk ook niet dat het tijd nodig heeft. Dat is met digitale aparaten vaak niet het geval.

Bijdrager
    Sc-cal

Ik moet na iedere update van IOS al mijn mobiele datagevens opnieuw instellen..

Bijdrager
    Sc-cal

Vodafone

APN: live.vodafone.com
    Username: vodafone
    Password: vodafone

Bijdrager
    Lijnes2603

Ik kan ook mijn netwerk instellingen vinden na de update. Deze hele optie is weg. Heb wel de optie mobiele data maar geen mobiel netwerk waar ik de instellingen in kan voeren. En ik heb een andere simkaart erin gedaan maar daar heb ik hetzelfde dus ligt niet aan mijn simkaart. Iemand een trucje om dit weer in te stellen?

Wet de instellingen wel maar kan ze niet meer invullen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.