5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

Netwerk icoontje in Finder

Ik word er gek van om mijn om inplaats van een mooi aardbolletje (zie sidebar) een ordinair mapje als netwerk icoontje te hebben. Wat ik ook probeer… niks helpt. Heeft iemand dit ook?

Thanks

Bijdrager
    DarkRaverNL

Probeer eens: :apple: + i op het Netwerk foldertje, klik het icoontje aan en druk backspace, dit zou moeten zorgen dat je het default Mac OSX icoontje (die aardbol zoals jij het noemt) terug krijgt.

Gast
    Anoniem

Werk niet. Ik heb de standaard icoontjes via Candybar vervangen… Maar aan Candybar ligt het volgens mij niet…

Bijdrager
    wjgmspeedy

Mijn netwerkicoontje is soms een mapje en soms het wereldbolletje. Waar het aan ligt weet ik ook niet, maar lijkt me dus een meer voorkomende bug.
    En aan Candybar ligt het inderdaad niet, want dat gebruik ik niet.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Probeer anders je container met icoontjes te bewaren, en dan in candybar je icoontjes weer terug naar Mac OSX Default te zetten, en alstie nog niet veranderd, doe dan weer met de default icoontjes even appeltje info en backspace, als dat nog niet werkt, download even CCI (http://macupdate.com/info.php/id/6926) en copy n paste het icoontje van het netwerk, dat zou moeten werken.

Suc6, im off.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.