10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Jinta

netwerk herkend wachtwoord niet meer

Ik heb twee imacs. Sinds een paar weken valt de wifi steeds weg van mijn draadloze modem.
    Uitzetten en opstarten wilde altijd wel helpen, maar sinds vandaag wil 1 computer niet meer connecten met de router.
    Als ik verbinding wil maken zegt hij: wachtwoord is ongeldig.
    Heel vreemd, het ww heb ik al jaren en is nooit veranderd…
    Bij keychain acces kan ik zien wat het wachtwoord is en dat klopt nog steeds.
    Wat kan er mis zijn?
    kan iemand mij helpen?

Bijdrager
    Jinta

ps, router software is up to date.

Bijdrager
    J3roenP

Dit probleem heb ik ook wel eens, heel vreemd…

Bijdrager
    MrBelloNLD

waarschijnlijk buiten bereik, of slecht bereik ivm andere router (wifi) in de buurt.
    je zou kunnen proberen om je channel te veranderen.

greetz

Bijdrager
    Jinta

Maar is het niet vreemd dat de ene computer wel ontvangst heeft en de ander niet?
    Ze staan overigens naast elkaar …
    Zou het geen hardware probleem in m’n computer kunnen zijn?

Bijdrager
    Jinta

weet niemand hier een antwoord op. Ben een beetje radeloos, nu pakt mijn iphone de wifi ook al niet meer…

Bijdrager
    Jinta

Ik wordt gek!
    Beide computers pakken alleen wifi netwerk op als ik de computer herstart, iphone en ipad krijgen gewoon contact met netwerk. Ik vind dit zo gek…

channel is prima, heb ik nagekeken, er zit niets ‘in de buurt’.

Kan iemand me hiermee helpen?
    Deze computers staan al een jaar of 3 hetzelfde opgesteld.
    Heb houten muren, router staat gewoon goed, lichtjes branden.

Ik weet niet waar ik zoeken moet… :'(

Bijdrager
    Jinta

oh ja, airport express zit met draadje aan router verbonden.

Bijdrager
    J3roenP

Ik kreeg het gister ook weer eens. Van de een op de andere dag (zonder iets veranderd te hebben) is het wachtwoord ongeldig, terwijl ik wel nog steeds met andere computers en Ipad verbinding heb tot datzelfde netwerk (en dus ook zelfde wachtwoord). Erg vreemd..
    Enige wat dan helpt is m’n time capsule opnieuw instellen met een nieuw wachtwoord.
    weet iemand hoe dit komt?

Bijdrager
    Just Another

Had vandaag zelfde probleem bij iMac onder Lion. Bestaand wachtwoord wordt niet meer herkend. Staat wel in sleutelhanger. Het vreemde is dat de (5 Ghz) verbinding wel gewoon het wachtwoord accepteert. Na veel gehannes maar besloten het stroom van de AE te halen en na een minuutje wachten, weer opgestart en alles werkt in ieder geval weer als vanouds.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.