5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    CoPe

Netwerk adresboek

Hoe exporteer ik de adressen van Adresboek van mijn computer (TI 800) naar andere apples (G4’s) die in netwerk staan via airport?
    Zijn ze daarna ook dagelijks te synchroniseren?
    Waar staat trouwens de file waarin al de adressen vermeld staan?

Bijdrager
    G. Melis

Het AddressBook.data bestand vind je in:
    Gebruikers/jouw gebruikersnaam/Bibliotheek/Application Support/AddressBook
    Ik heb geen ervaring met het kopieren van dit bestand naar andere machines. Gewoon proberen lijkt me nadat je de originele AddressBook.data op een veilige plek hebt opgeslagen.
    Succes.
    Gaston

Bijdrager
    MacAttack

Je kan bvb ook vcards exporteren uit adresboek. Syncen lukt ook als .mac hebt.

Bijdrager
    turingart
    ”CoPe”

Hoe exporteer ik de adressen van Adresboek van mijn computer (TI 800) naar andere apples (G4’s) die in netwerk staan via airport?
    Zijn ze daarna ook dagelijks te synchroniseren?
    Waar staat trouwens de file waarin al de adressen vermeld staan?

-> http://www.turingart.com/seeCard.htm

Bijdrager
    tiny

Voor het syncne alleen doe je het wellicht niet maar als je al eerder hebt gedacht over ‘DotMac’ , is dit misschien een doorslaggevende reden.

Zelf heb ik vier Macs aan elkaar hangen en het is een lekker gevoel dat wanneer ik op een ervan zit te surfen, maximaal een uur later eventuele bookmarks ook op de andere Macs staan. Hoewel ik slechts mail van mijn TiBook, kan ik dus wel bij de adressen uit Address Book vanaf welke Mac ook. Het werkt echt prima. Een keer instellen en vervolgens kan je elke Mac die eraan hangt simpel updaten met alle info.

Echt een aanrader 8)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.