16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    mrdavidoff

Netflix werkt niet onder Sierra

Hoi, op mijn iMac met Lion is het geen probleem, maar onder Sierra werkt Netflix niet.
    Krijg de hele tijd de rode strandbal.
    Safari,voorkeuren,beveiliging,plugin instellingen staat Netflix aangevinkt.
    Onder firefox,chrome is er geen probleem met Netflix.

Iemand een idee hoe dit op te lossen onder Sierra.
    BvD.

Bijdrager
    Furbz

Ik heb hier geen verstand van, maar zou t Silverlight (update nodig) kunnen zijn?

Bijdrager
    Bugsy

Netflix werkt hier probleemloos met Si├źrra. Als iets in safari niet werkt en in een andere browser wel is er een dikke kans dat je een plug-in moet aanzetten

Bijdrager
    Shmoo

dikke kans dat je een plug-in moet aanzetten

Juist andersom. Plug-ins uitzetten

Netflix werkt gewoon out of the box, daar hoef je niets voor te installeren maar de kans is natuurlijk aanwezig wanneer jij allerlei plug-ins/extensies activeert dat deze in conflict komen met Netflix.
    Ik denk aan een AdBlock of Privacy script, mogelijk een extensie die zoekt naar het downloaden van filmpjes.

Bijdrager
    mrdavidoff

nog steeds niet gelukt.Heb gen plugins geïnstalleerd. Geprobeerd met/en zonder silverlight.Geen effect.
    Netflix blijft om de plugin……Microsoft Silverlight moet zijn ge├»nstalleerd om deze titel te kunnen afspelen.
    Installeer de Microsoft Silverlight-plug-in.

Heb Sierra 10.12.4

Blijft toch vreemd…..:)

Bijdrager
    Bugsy

Toch maar eens silverlight aan zetten dan he. Als Netflix daar om vraagt, zou ik doen wat Netflix vraagt. Het schijnt voor te komen dat Schmoo ongelijk heeft

Bijdrager
    koen

Toch maar eens gekeken in Library -> Internet Plug-Ins, en ik heb blijkbaar over de jaren een hele rits aan internet plugins geinstalleerd 8-O

En ja, Silverlight, staat daar ook tussen.

Bijdrager
    Shmoo