9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    SvS

Netflix – Ik wil items verwijderen bij 'Verder kijken voor…'

Bij Netflix wil ik items verwijderen bij ‘Verder kijken voor SvS’

Dit wegens feit dat huisgenoten ‘per ongeluk’ op mijn account wat afleveringen zaten te kijken van een ‘stomme’ serie die ik niet eens volg. Maar hoe kan ik het voor altijd verbergen? Die series blijven op mijn ‘Verder kijken’-balk.

Bijdrager
    jv65

Inloggen op http://www.netflix.com

Account > Mijn profiel > Kijkactiviteit

En dan op X klikken….

Bijdrager
    SvS

Ok, even ‘alle’ rommel paar sec kijken -> dan dat bovenstaande uitgevoerd.

Het zal binnen de 24 uur uit je kijkactiviteit op alle apparaten worden verwijderd.

Dus, ik ben benieuwd! Bedankt tot zover!

Moderator
    Mac Daddy

Ze verdwijnen inderdaad vanzelf weer ja. Daarnaast nog een andere tip. Ik heb sinds kort mijn account ook ingelogd op de tv in de woonkamer en heb een extra ‘huis’ account aangemaakt. Die kan iedereen dan gewoon gebruiken en blijven ze van mijn kijk geschiedenis af.

Bijdrager
    KarelWillem

jv65 op 16 februari 2018 om 11:16

En dan op X klikken….

Dan ben ik wel ongeveer drie dagen bezig. Want daar staat letterlijk ALLES in.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    SvS

<p class=”cite”>
    Mac Daddy op 16 februari 2018 om 12:06</p>
    Ze verdwijnen inderdaad vanzelf weer ja. Daarnaast nog een andere tip. Ik heb sinds kort mijn account ook ingelogd op de tv in de woonkamer en heb een extra ‘huis’ account aangemaakt. Die kan iedereen dan gewoon gebruiken en blijven ze van mijn kijk geschiedenis af.

Dat klopt. Wij hebben echter voor ieder gezinslid een profiel aangemaakt, naar mijns inziens is dat voldoende, hebben ze met hun poten van mijn profiel af te blijven;-)

<p class=”cite”>KarelWillem op 16 februari 2018 om 12:23</p>

jv65 op 16 februari 2018 om 11:16

En dan op X klikken….

Dan ben ik wel ongeveer drie dagen bezig. Want daar staat letterlijk ALLES in.

Je hoeft toch niet alles te verwijderen? Alleen datgene wat jou irriteert bij de ‘Verder kijken voor KW’

Bijdrager
    KarelWillem

Als je zou kunnen sorteren in die lijst is dat een optie. Maar nu moet je toch alles (sinds 2014 bij ons) doorlopen, om er tussen uit te klikken wat je niet meer wilt zien in ‘Verder kijken voor…’.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    SvS

Het is nog niet verwijderd hier, dus ik kan niet zeggen of het geholpen heeft. Eerst even klikken op uitgelichte aflevering en dan even 2 sec draaien. Dan naar dat pagina, dan staat dat serie bovenaan de lijst en op X drukken. Ik hoop dan dat de gehele serie weg is ipv alleen maar dat uitgelichte aflevering.

Moderator
    Mac Daddy

Ze verdwijnen vanzelf uit je lijst na verloop van tijd, dus je kan klikken op kruisjes wat je wilt maar dat is niet nodig.

Ja, voor iedereen een apart account kan ook, maar dan moet inderdaad iedereen wel hun eigen gebruiken natuurlijk.;)

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  Mac Daddy.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.