10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    petjez

Netflix crashed op Apple TV 2

Hoi,

ik heb een Apple TV 2, deze is via Wifi aangesloten op een Airport Extreme. Bij het starten van een film of serie is het geluid altijd uit sync. Ik moet dan de serie minimaal 1 minuut laten lopen en deze stoppen en hervatten om het geluid in de sync te krijgen. Vaak hakkelt het beeld ook een beetje. Soms loopt de Netflix app vast en begint het lampje op de Apple TV te knipperen. De Apple TV moet dan resetten ofzo.

Mijn Internet verbinding is 50MB/5MB. Volgens de test op de Apple TV is mijn Internet verbinding in orde.

Zou het helpen als ik een Apple TV 4 koop, misschien buffert deze beter ofzo? Ik kan bij Bol.com een Apple TV bestellen en als het niet verbeterd terug sturen. Maar heeft iemand dezelfde ervaring met een Apple TV 2?

Bedankt,
    Patrick

Bijdrager
    Shmoo

Heb je al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd bij Netflix?

Bijdrager
    TheBigZ

Heb je al eens geprobeerd of het beter werkt als de Apple TV via een ethernetkabel is aangesloten ipv via Wifi?

Bijdrager
    Shmoo

En nog iets.. heb je die AirPort Extreme een aantal dagen geleden een firmware update gegeven? Knippert er misschien een oranje lampje op dat er een update beschikbaar is.

Bijdrager
    petjez

Netflix is al eens afgemeld/aangemeld. Er is geen Airport update. Ik heb ook alles al eens herstart, ook het modem. Netwerk kabel ga ik nog eens proberen.

Bedankt

Moderator
    Mac Daddy

Probeer je steeds 1 film en serie of meerdere?

Bijdrager
    petjez

Ik heb meerdere films en series geprobeerd

Bijdrager
    Shmoo

Lijkt mij een probleem dat bij Netflix (servers) ligt.

Ik heb zoiets vergelijkbaars op de Apple TV 4 met de NHL (sport) app. Soms zit je sport te kijken en dan blijft het beeld ineens vasthangen terwijl het commentaar en de wedstrijd wel gewoon verder gaat op de achtergrond. Na een minuutje springt het beeld dan weer los en gaat alles gewoon verder. Los daarvan heb ik nog een probleem dat elke 20 minuten of zo de app gewoon uitvalt en crasht, zo lijkt het. De Apple TV springt dan gewoon terug naar het homescreen en dan moet je weer opnieuw de NHL app openen en verder gaan met kijken waar je gebleven was.

Super irritant allemaal maar ik heb niet het idee dat het aan de hardware van Apple ligt maar eerder aan de kwaliteit van de aanbieders.

Bijdrager
    petjez

O, jee, dat uitvallen van de app heb ik ook, echt waardeloos. Jammer dat zo’n nieuw apparaatje daar ook last van heeft. Het ligt dan misschien toch aan de appjes:-(

Bijdrager
    Toine van rijthoven

Ik heb geen enkel probleem met Netflix op mijn Apple tv2..

Misschien dat het toch aan je verbinding ligt en anders zou je kunnen proberen je cache te legen op je apple tv 2.

https://discussions.apple.com/thread/3514512?start=0&tstart=0

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.