10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    erwin33

Netflix app 'verderkijken voor…' update niet na bekeken serie

Wat is er met de Netflix app aan de hand. Nadat ik een serie bekeken heb haalt hij deze niet weg uit mijn ‘verderkijjken voor…’ Hij blijft daar maar staan. Alleen als ik me afmeld bij Netflix en weer opnieuw aanmeld dan is de serie weg. Hetzelfde geld voor als ik de eerste aflevering bekeken heb van een serie, dan komt aflevering 2 nooit bij ‘verderkijken voor…’ te staan, pas na het bekijken van aflevering 2 staat aflevering 3 klaar. Dit is overigens niet na afmelden en opnieuw aanmelden. Op de iPhone app nooit geen last hiermee trouwens. Wie weet wat dit is en kent dit probleem en hoe dit op te lossen is?

Bijdrager
    Shmoo

Staat de optie ververs op de achtergrond uit in je instellingen?

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>Shmoo op 31 oktober 2019 om 14:23</p>
    Staat de optie ververs op de achtergrond uit in je instellingen?

Nee staat op aan.

Bijdrager
    erwin33

Schijnt toch een bug te zijn in de Apple TV Netflix app aldus Netflix zelf. Ze zijn er mee bezig en komen met een update binnenkort. Tot die tijd afmelden en opnieuw aanmelden na een serie.

Bijdrager
    Shmoo

Ooo gaat het om de Apple TV app? Ja daar heb ik ditzelfde ‘probleem’ al sinds het begin of zo.

Bijdrager
    erwin33

Klopt, de Apple TV Netflix app. Hoogtijd dat ze het op gaan lossen dan als ze het al speelt vanaf het begin…

Bijdrager
    Sal

Ik heb tegenwoordig in de Apple TV Netflix app dat als ik bijvoorbeeld aflevering 3 start, hij doorschiet naar aflevering 4, enz. Dus om aflevering  5 te kijken, start ik nu aflevering 4. Iemand ook zoiets?

Inactief
    Anoniem

Alleen als ik vette vingers van de chips heb.

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>Sal op 5 november 2019 om 17:05</p>
    Ik heb tegenwoordig in de Apple TV Netflix app dat als ik bijvoorbeeld aflevering 3 start, hij doorschiet naar aflevering 4, enz. Dus om aflevering  5 te kijken, start ik nu aflevering 4. Iemand ook zoiets?

Yep, exact hetzelfde hier buiten dat het ‘verderkijken voor…’ niet ververst. Je kunt nu kiezen voor een aflevering begint uit ‘credits bekijken’ en kiezen voor ‘volgende aflevering start in 5,4,3,2 en 1 seconde’ Daar gaat het fout, want dan slaat hij een aflevering over! Kwam ik ook achter dat ik i.p.v. aflevering 1 keek, aflevering 2 al had gezien! Waardeloos. Nu dus gewoon ‘credits bekijken’ kiezen dan gaat het wel goed.

Overigens slaat dat ‘credits bekijken’ nergens op want daar bedoelen ze de aftiteling mee maar die krijg je gewoon te zien tegenwoordig zonder de optie of je de volgende aflevering wilt bekijken.

Bijdrager
    erwin33

Alle problemen lijken verholpen. ‘Verderkijken voor…’ lijkt na afloop van een serie weer up te daten in de app. En ook het ‘credits bekijken’ is verdwenen voor een aflevering start. En dat alles zonder dat er een software update plaats heeft gevonden dus dat hebben ze blijkbaar centraal opgelost dat iedereen dat kreeg. Kan ook een korte test geweest zijn, alleen bleek dit een behoorlijke fail. Goed dat het is opgelost in ieder geval.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.