10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    bonoman

Netflix Amerika op AppleTV

Op internet kwam ik deze youtube manual tegen om de Amerikaanse Netflix op je AppleTV te krijgen:

Iemand ervaringen? Dank!

Bijdrager
    mytecmaster

Het DNS adres wordt verandert in een Amerikaans DNS. Dit lijkt heel erg op bijvoorbeeld unblock-us. Ik heb een tijd unblock-us als abonnement gehad en daarmee kon ik via DNS wijzingen de Amerikaanse netflix bekijken op xbox, ipad etc. Je kan proberen om dit DNS adres in te voeren, alleen lijk me sterk dat je daarvoor geen abonnement nodig hebt.

Bijdrager
    Shmoo

Weet iemand hoe vaak ze het aanbod updaten ?

Bijdrager
    bummenawt

Werkt prima op de Apple tv door je DNS handmatig in te stellen en dan een Amerikaanse DNS gebruiken.

Switchen tussen Nederlandse en Amerikaanse Netflix kost slechts 20 seconden.

Bijdrager
    k-the-ripper

Ik doe dit grapje via unlocator.com – is nog gratis zitten in beta fase.
    Inderdaad alleen DNS in je router of als dat niet kan DNS via je AppleTV wijzigen.
    Werkt prima, zit nu in Spanje en dan gewoon via de site van hun bij channel configuratie aangeven voor welk land je Netflix wilt kijken.

Komt er op neer dat je vanuit ieder willekeurig land gewoon netflix kunt kijken en kan aangeven welke content je wilt zien.
    (Dus in Spanje NL /UK /USA netflix is kwestie van 1x vinkje ergens plaatsen, of vanuit NL de UK/USA versies van netflix)

Bijdrager
    Shmoo

Maar is het aanbod dan zoveel anders ?

Ik heb gewoon de Nederlandse Netflix en daar zijn toch ook gewoon Amerikaanse TV series op te kijken.
    Zoveel (echte) Nederlandse content staat er toch niet op Netflix.

Bijdrager
    k-the-ripper

Aanbod in de USA is echt veel meer .
    Ik denk dat de NL netflix hooguit 10% is van hetgeen in de USA te kijken is.

Bijdrager
    Ruud91NL

Ik heb dit net gedaan en het aanbod is inderdaad veel groter. Maar ik heb er helemaal niks aan, want de plaatjes laadt die niet en als ik dan een film wil gaan kijken zegt de apple tv: Netflix is momenteel niet beschikbaar. Controleer je internetverbinding of ga naar http://www.netflix.com/support voor meer informatie. ( 108 ) Meer staat er niet. Nu heb ik net op die website gekeken, maar daar zeggen ze reset je apple tv of controleer je internetverbinding.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen ?

gr Ruud

Bijdrager
    k-the-ripper

Met account op unlocator.com (sinds een maand helaas niet meer gratis ) moet je op de site inloggen en controleren of je ip adres klopt en bij channels moet je aangeven voor welk land je netflix wilt kijken.
    Wat je dan moet doen om het te laten werken is je DNS instelling op je aTV aan te passen.
    Als laatste ook nog nog bij instellingen je location veranderen naar het land waar je netflkx in wilt bekijken.
    Alleen DNS veranderen welke op de site staat is niet voldoende.
    Grapje kost nu trouwens nog geen 5 euro per maand, maar je kan een trial proberen om te zien hoe het in zijn werk gaat.

Bijdrager
    Ruud91NL

ah dat is wel jammer. Dan probeer ik die trail periode wel uit en dan kijk ik wel. In ieder geval bedankt voor je reactie;)

gr

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.