15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    FFH

Netflix abbo

OMT’ers,

Momenteel heb ik een abbo bij Netflix à €7,99 pm
    Gezien de beperkingen met HD en het aantal apparaten/beeldschermen wil ik graag overstappen naar een hoger abbo.
    Nu zit ik met een vraag.

Stel, ik neem het duurste abbo, € 11,99 pm
    Ik krijg dan hd + hd ultra en toegang met 4 apparaten/beeldschermen.
    Is het dan mogelijk met dat zelfde account op andere adressen te kijken of is het account ip-adres gebonden?

Mvg,

Fabfabhouse

Bijdrager
    SMTR

Ondersteuning

Veelgestelde vragen Helpcentrum Account Vragen? Bel 0800 022 9859

Gevonden op Netflix.nl

Bijdrager
    Crixus

Ja, dat kan.

Je kan met 4 apparaten gelijktijdig kijken waar deze apparaten zich ook ten opzichte van elkaar bevinden.
    Qua qualiteit heb ik het niet in de gaten gehouden, maar het kan zeker.

Bijdrager
    Macfannijmegen

Ik kan ook bevestigen dat dit werkt. Je kan je abo zo “delen” met 4 anderen, onafhankelijk van waar zij zich bevinden in Nederland.

Bijdrager
    Thijmen96

Dat betweterige gedoe altijd van “ga Googlen” of “heb je al op forum gekeken”, weer zo’n eentje. Zucht.

Kort antwoord op je vraag; ja, je kan op meerdere adressen tegelijk kijken. Ik deel zelf het abonnement dat jij noemt met drie vrienden, dus zijn maar €3 per persoon per maand kwijt(y)

Bijdrager
    Imade
    SMTR op 17 november 2014

Ondersteuning

Veelgestelde vragen Helpcentrum Account Vragen? Bel 0800 022 9859

Gevonden op Netflix.nl

Als je niets beters kan zeggen… zeg dan NIETS….

Ik deel zelf mijn account met een vriendin van mij en kan dus bevestigen dat je zonder kwaliteit verlies gewoon met het duurste abbo 4 schermen probleemloos tegelijk kan kijken.

Bijdrager
    FFH

Bedankt voor de reacties!

Was precies mijn bedoeling, dat delen met vrienden!

Bedankt!

Moderator
    Mac Daddy

Het goedkopere abonnement geeft je overigens wel gewoon HD streams, maar dat terzijde.
    Ook met het goedkoperen abonnement kan je de apparaten op andere plekken met andere IP’s gebruiken. Al vaak genoeg gedaan met de iPad.
    De voordelen van het duurdere abonnement zijn inderdaad het aantal apparaten (van 2 naar 4) en de HD ultra (4K?) streams.

Bijdrager
    Imade
    Mac op 18 november 2014

Het goedkopere abonnement geeft je overigens wel gewoon HD streams, maar dat terzijde.
    Ook met het goedkoperen abonnement kan je de apparaten op andere plekken met andere IP’s gebruiken. Al vaak genoeg gedaan met de iPad.
    De voordelen van het duurdere abonnement zijn inderdaad het aantal apparaten (van 2 naar 4) en de HD ultra (4K?) streams.

Daar zit je toch naast… sinds kort kent Netflix 3 soorten abbonementen;
    1) Goedkoopste –> 1 apparaat tegelijk en enkelt SD streams
    2) Middenklasse –> 2 apparaten tegelijk en HD streams
    3) Duurste –> 4 apparaten tegelijk en HD streams.

Voor alle abonementen geld natuurlijk:
    Overal in NL heb je toegang tot de NL bibliotheek… in landen als Belgie werkt je account ook en heb je toegang tot de Belgische bibliotheek etc.

Moderator
    Mac Daddy

Klopt. Maar eigenlijk bestaat die middelste niet meer toch? Alleen voor mensen die hem destijds hebben afgesloten?

Bijdrager
    Imade
    Mac op 18 november 2014

Klopt. Maar eigenlijk bestaat die middelste niet meer toch? Alleen voor mensen die hem destijds hebben afgesloten?

Jawel, die betalen alleen tijdelijk het oude bedrag.

Bijdrager
    KarelWillem

Zo dus.

Moderator
    Mac Daddy

Aha. Bij mij staat daar dus nog 7,99.:wink::-D
    Voordeel van een ´early´ adopter. I was early met het Nederlandse abonnement.

Bijdrager
    Shmoo

Dat lijstje klopt volgens mij voor geen meter of dat heeft alleen betrekking op nieuwe Netflix klanten.

Ik ben al sinds het begin klant van Netflix, betaal maar 8,- p/maand en heb alles dat ik kan kijken in HD kwaliteit de HD logootjes staan gewoon naast de titels van de films. Welke film of series ik ook aanvink ze zijn allemaal in HD.

Ook heb ik 3 gebruikers aangemaakt op de Netflix website en kijken wij vaak met minstens twee personen te gelijk. Mijn zus die ook een gebruikersaccoutn heeft op mijn abonnement terwijl ze aan de andere kant van de stad woont was afgelopen maand in Frankrijk en heeft met dat zelfde account/ mijn abonnement in Frankrijk gewoon op hetzelfde moment naar afleveringen van House of Cards gekeken als dat ik dat in Nederland deed.
    Enige verschil was dat ze in Frankrijk geen Nederlandse ondertiteling had.

Het lijkt mij ook wel heel erg sterk dat we nog nooit op hetzelfde moment in Nederland van Netflix gebruikt zouden hebben gemaakt.

Bijdrager
    KarelWillem
    Shmoo op 18 november 2014

Dat lijstje klopt volgens mij voor geen meter of dat heeft alleen betrekking op nieuwe Netflix klanten….

Het is ‘mijn’ lijstje.

Dat is mijn abonnement dat daar geselecteerd staat. Dus het lijkt me toch aardig te kloppen.

Shmoo op 18 november 2014

…Ik ben al sinds het begin klant van Netflix, betaal maar 8,- p/maand en heb alles dat ik kan kijken in HD kwaliteit de HD logootjes staan gewoon naast de titels van de films. Welke film of series ik ook aanvink ze zijn allemaal in HD….

Dus klopt het helemaal.
    Jij hebt het middelste abonnement. Alleen betaal je nog 7,99, als vroege klant.
    Je kunt zoveel gebruikers aanmaken als je wilt, alleen het kijken beperkt zich tot twee tegelijk.
    Enfin, dat weet je.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.