6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Sausje

netextender in combinatie met Snow Leopard

Hoi,

Bij ons op kantoor gebruiken we Sonicwall Netextender voor de VPN verbindingen. Ik blij! want Netextender is ook beschikbaar voor de Mac. Echter, nu ik een beta van Snow Leopard heb draaien wil Netextender het niet meer doen…

Voor zover ik kan googelen wordt snow leopard nog niet officieel ondersteund door Sonicwall. Ik vroeg me echter af of er meer mensen tegen dit probleem aangelopen zijn.

Alvast bedankt voor de reactie!
    Groet,
    William

Bijdrager
    Ian83

Dat hoort erbij als je een beta van iets draait, daar kan nog niets aan gedaan worden. Je moet wachten totdat SL officieel uit is en je software geupdate wordt. Voor die tijd wordt er nog teveel veranderd in SL om tot een structurele oplossing te komen voor niet-Apple Software.

Bijdrager
    Sausje

Daar ben ik ook van op de hoogte. Alleen dat was niet het antwoord op mijn vraag volgens mij :)

Bijdrager
    netline

okey mac freak welk build nummer heb jij ? ik deze 10A421a

Bijdrager
    iJust
    ”Ian83″

Dat hoort erbij als je een beta van iets draait

Met minder dan twee maanden te gaan kan dit amper nog een beta genoemd worden. Ter vergelijking: Windows 7 is al op weg naar de fabriek, en die komt pas een maand later uit. Apple zal niks wereldschokkends meer veranderen.

Bijdrager
    Sausje

Hm, goeie vraag… Ik heb vorige week de laatste build binnen gehaald. Zou dus ook 10A421 moeten zijn….

Sonicwall geeft zelf op hun website aan dat ze het niet ondersteunen totdat de officiele release er is. Echter, wellicht dat het met een workaround wel mogelijk is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.