14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Tuvok

Net4mac, hyves of LinkedIn voor Mac gebruikers

Er is een nieuwe site inclusief programma wat sterk lijkt op Hyves en LinkedIn, maar dan speciaal voor Macintosh gebruikers.
    Lees maar zelf even:

et4mac is a social network built exclusively for Mac users.

In order to become a part of the community and use all features, you will need to download an application designed
    for Mac OS X 10.4 Tiger and Mac OS X 10.5 Leopard. The net4mac application allows you to…
    Create an account and login to the service (internet connexion required).
    Create your profile including your location, job, activities, skills and the type of Macs, iPhone, iPod, etc. that you own.
    Add friends to your profile and manage them (remember, the service is only for Mac users).
    Contact members, send invitations to join the community, and manage your messages.
    Create your own groups of interest and invite friends to join them
    (people using the same application, in your same location, sharing the same passions, etc).
    Browse and join groups you find interesting – share discussions, events and more!
    Create events and invite Mac users (this is useful if you want to announce the presentation of a product / service, etc)
    Search members using different criteria (for example, you can find people that use the same Mac or software)
    Discover people around you (other Mac users in your neighborhood)
    Get special offers from our partners
    There are many good reasons to use an application instead of a website:
    Better integration between Mac OS X technologies and the features.
    The community is easy to access from the Dock.
    You can send invitations using your AddressBook
    You can add/remove members with public profiles to/from your AddressBook.
    You can add a picture to your profile or a group from your webcam!
    You can see the number of messages in your dock (like Apple mail)
    Check out the application and see for yourself!

Don’t wait and download now the application for Mac OS X, iPhone and iPod touch!

Regarding privacy : You can choose to make your profile, group or event private or public at any time. You can block members
    and report anyone who abuses the service. You can also use our privacy settings to control how much of your information
    can be seen and by whom.

Of kijk op de site: http://www.net4mac.com/

Bijdrager
    Nick Nack

:roll:

Bijdrager
    MichMich

Heb het een paar maanden terug heel even een kans gegeven. Geloof dat ik weinig online diensten zo snel de deur weer heb uitgegooid.

Bijdrager
    Maced.2

ik hou het wel bij ichat…maar wel een leuke spot hoor :D

Bijdrager
    Martijn Snels

Tja, daar zijn toch al zat sites voor?

Bijdrager
    Tuvok

Ik dacht toch dat dit vernieuwd was. Graag hoor ik dan wat tegenhangers.

Inactief
    Anoniem

Wie haalt het nou in z’n bolle kop om een website niet met Firefox of IE te laten werken…! Advanced CSS technieken my ass, die hoef ik helemaal niet. :roll:

En dan nog iets: ‘iedereen’ gebruikt Hyves en LinkedIn, dan gaan ze echt ook niet nog ergens anders actief een account gebruiken, simpelweg omdat 90% van de mensen waarmee ze contact houden geen Mac heeft.

Bijdrager
    Nietzman
    ”Sgt.

En dan nog iets: ‘iedereen’ gebruikt Hyves en LinkedIn, dan gaan ze echt ook niet nog ergens anders actief een account gebruiken, simpelweg omdat 90% van de mensen waarmee ze contact houden geen Mac heeft.

Ik wijs even giechelend op die Appelbar van je.

Inactief
    Anoniem

Dat mag. Gelukkig weren we in de Applebar niemand met ‘andere’ browsers, en hebben we een selecte groep gebruikers waarmee het leuk is. En het zou best kunnen dat dat ook de insteek is van Net4Mac, en dat is dan ook prima.

Bijdrager
    Rub3n

het heeft voor mij geen zin om een “profiel” te gaan zitten bij houden op een mac-only site. Aangezien ik verder totaal geen vrienden heb met een Mac thuis…

Bijdrager
    Лукас

Afgekeurd!:x

Stelletje amateurs.

Inactief
    Anoniem

13 in dozijn, wat moet je er mee?

Bijdrager
    waupiman

Waarom nou weer speciaal voor mac/apple gebruikers, ik snap daar echt het nut niet van?

Bijdrager
    lbarends

Google chrome is half gebaseerd op firefox waarom zou die het dan wel doen?
    en als het firefox niet doorlaat dan hoeft het van mij ook niet.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.