14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    iRuben

Apple Lightning naar 30-pens Adapter

*De inhoud van de oorspronkelijke post is verwijderd op aanvraag van hardwarewebwinkel. Het is inmiddels opgelost, ik dank hardwarewebwinkel voor de snelle, goede en vriendelijke service.*

Bijdrager
    eugy

Wet Koop op Afstand in van toepassing je kan kosteloos je herroepingsrecht (retourneren) uitoefenen. Mits je dit binnen zeven dagen na levering doet. Dus morgen gelijk retourneren dat ding!

Bijdrager
    iRuben

Het is inmiddels 14 dagen geleden dat ik het adapter bestelde. Terugsturen is dus niet meer mogelijk, toch bedankt voor de tip!

Bijdrager
    eugy

Dan kan je je nog beroepen op dwaling en de koopovereenkomst vernietigen.

Bijdrager
    Sentitel

DIt staat er op hardwarewebwinkel:

Het kan voorkomen dat u gebruik wilt maken van uw recht op herroeping tijdens de zichttermijn / afkoelingsperiode. Als u hiertoe besluit, dient u zo snel mogelijk, uiterlijk op de 7e werkdag na ontvangst van de bestelling door of namens de consument een RMA aanvraag te doen.

Het gaat er sowieso niet om wanneer je het product besteld hebt, maar ontvangen en hier gaan ze uit van werkdagen, weekend telt dus niet mee.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ruben, als je een ‘origineel’ Apple product tegenkomt dat aan bijna 50 % van de reguliere prijs te koop staat, gaat er bij jou dan geen belletje rinkelen? Ik had persoonlijk al beginnen twijfelen toen ik 18 euro betaalde in plaats van 30 euro.

Bijdrager
    iRuben

@sentitel en dat levert heel veel gedoe op waar ik niet om heb gevraagd. Ik heb een origineel adapter besteld en verwacht een origineel adapter te ontvangen!!

@Yggdrasil uiteraard twijfelde ik maar aangezien ik op internet veel goede recensies las over hardwarewebwinkel dacht ik een origineel adapter te ontvangen. Achteraf gezien natuurlijk ontzettend dom van me. Ik bestel vanaf nu alleen nog maar accessoires bij Apple of Apple Premium Reseller.

Bijdrager
    ikkezelluf

In dit geval een defect of ondeugdelijk product. De winkel moet het voor je gaan oplossen er vanuit gaande dat het gebruik wordt voor een device zoals in de advertentie vermeld.

Bovendien staat in de advertentie dat het een Apple product is, althans dat suggereren ze. Als dat niet zo is heb je nog een punt om ze in gebreke te stellen. Pure misleiding dus.

Bijdrager
    bmwk100rs

NEP! Apple Lightning naar 30-pens Adapter via hardwarewebwinkel.

Waarom niet eerst contact opgenomen met Maurice, voor dat je hier begint te schreeuwen.

Bijdrager
    macpro
    iRuben

Ik heb nog geen contact gehad met hardwarewebwinkel en heb eigenlijk ook helemaal geen zin om hierover met ze in discussie te gaan. Wat ik met deze post wil bereiken is dat mensen die Apple-accesoires bestellen wel 2x nadenken voordat ze dit op bij hardwarewebwinkel doen.

En toch zul je dat moeten doen. Je geeft de winkel nu geen kans om het probleem op te lossen, ze weten er niet eens van en dan begin je hier een hoop kabaal te maken. Stel je eens voor dat je zelf een winkel hebt en op deze manier in het nieuws komt en machteloos moet toekijken hoe ze over je schrijven.

Bijdrager
    HWW

Beste iRuben. Jammer dat je dit soort verhalen hier schrijft zonder eerst even contact te zoeken. We hebben je inmiddels gemaild met het verzoek om contact op te nemen zodat we dit kunnen uitzoeken en oplossen voor je. Wij verkopen originele Apple producten en geen namaak. Blijkbaar heb jij twijfels daarover en dat gaan we samen gewoon oplossen. We horen graag van je.

Maurice van Rooij
    Hardware Webwinkel.nl

Bijdrager
    KarelWillem

Je ziet op de afbeelding in het bestelvenster zelfs al dat de connector totaal anders is dan van de geleverde adapter.
    Maar vergelijken met het bestelvenster zoals iRuben ooit heeft voor gehad kunnen we natuurlijk niet meer.

Dus het lijkt me dat iRuben dit niet hier moet uitvechten, maar i.d.d. met Hardware Webwinkel in gesprek moet.
    Sowieso doe je dat altijd EERST natuurlijk, voordat je zoiets als dit op een forum knalt.

Bijdrager
    Stirf

Ben benieuwd of hij contact opneemt. Speciaal een account voor dit draadje open, geeft mij te denken.
    Als je bij de bakker oud brood koopt, dan ga je toch ook niet naar de slager om te klagen?

Bijdrager
    bmwk100rs
    iRuben op 09 juni 2013

*De inhoud van de oorspronkelijke post is verwijderd op aanvraag van hardwarewebwinkel. Het is inmiddels opgelost, ik dank hardwarewebwinkel voor de snelle, goede en vriendelijke service.*

Ik had ook niets anders verwacht Maurice kennende

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.