7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Sachin

NeoOffice iconen?

Hallo,

Op Internet kwam ik een screenshot tegen van NeoOffice met deftige icoontjes! Weet iemand hoe je hieraan kan geraken? Is dat een “icoon-replacement-kit”? Als dit de icoontjes zijn van een vroegere versie van NeoOffice dan snap ik niet waarom ze nu nog altijd zo lelijk zijn …

Versie met mooie icoontjes:

Fabian

Bijdrager
    awesomemac

Je hebt niets aan mijn antwoord, maar ziet er wel veel beter uit dan hoe NeoOffice er nu standaard uitziet. Het werkt goed, dus kijk ik er wel doorheen, maar toch.

Bijdrager
    Sachin
    ”awesomemac”

Je hebt niets aan mijn antwoord, maar ziet er wel veel beter uit dan hoe NeoOffice er nu standaard uitziet. Het werkt goed, dus kijk ik er wel doorheen, maar toch.

Het zijn net de icoontjes die ik zoek die op dat screenshot staan. Als ik NeoOffice 1.2.2 download kan krijg ik zo’n lelijk ouderwets Windows 3.11 gevoel …

Bijdrager
    Yaris

Die groene eend in het Dock lijkt op de avatar van DK master. Vraag aan hem waar hij zijn avatar vandaan heeft, dan kom je wellicht op het spoor van de website met icoontjes.

Bijdrager
    klaus

Yaris, dat is Adium…

Hij bedoelt dat blauwe icoon van NeoOffice

Bijdrager
    i2

Op de trinity forums vindt een discussie plaats over nieuwe iconen; hier.
    Een van de laatste posts verwijst naar een australische site met iconen. In de hierboven genoemde thread staat geloof ik ook hoe je de iconen moet vervangen.

Bijdrager
    Sachin
    ”i2″

Op de trinity forums vindt een discussie plaats over nieuwe iconen; hier.
    Een van de laatste posts verwijst naar een australische site met iconen. In de hierboven genoemde thread staat geloof ik ook hoe je de iconen moet vervangen.

Ah, die icoontjes zien er al héél wat beter uit:) Bedankt voor de link!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.