2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Pivni Pes

NeoOffice berekening vraag

Met het CRM systeem waar wij mee werken, is het mogelijk om zelf printsjabloons te gebruiken.
    Ik heb met NeoOffice een jaar terug een aantal van deze bestanden gemaakt, alleen zitten er een paar kleine foutjes in.
    Dit omdat er in het CRM systeem geen bladwijzers voor zijn.

In het systeem heb ik bij contracten dat iemand een contract van 12 maanden hebt, dit getal staat in opmerkingen, en wordt met een bladwijzer in het printsjabloon geplaatst.
    Zo is dit ook ook met de start en eind datum, deze worden dus ook via een bladwijzer geprojecteerd.
    Nu wil ik een formule maken die de aantal maanden (afgerond naar boven) die gebaseerd is op de begindatum en einddatum van het contract.
    Is hiervoor een formule voor, zoja, kan deze dan ook gebruikt worden over een bladwijzer heen?

Het document is een word sjabloon, dus geen excel document.

Bijdrager
    Pivni Pes

Hierbij een uitgebreidere uitleg:

Wij werken met het CRM paket Newbase, en in dit systeem kan je via een word sjabloon documenten genereren
    met gegevens uit velden die in Newbase staan.
    In dit geval betreft het veld “eind datum”, de bladwijzer hiervoor is “eind_datum” (zie afbeelding)

Op onze pakbon wordt de bladwijzer geprint als voorbeeld in het roze balkje.

Boven aan het 2e voorbeeld staat “PAKBON 2/WO”, dus in week 2 op een woensdag moeten de goederen klaarstaan
    voor afhalen/verzenden.
    Dat stukje “2/WO” kan niet met een bladwijzer uit Newbase worden gehaald.

Mijn vraag is, is er een formule die uit de eind datum het weeknummer en de dag kan halen, en dit op een andere
    locatie kan weergeven?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.