14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    milann

Nemen jullie je iPhone / iPod mee naar LL2010?

Nemen jullie je iPhone / iPod mee naar LL2010?

Zelf twijfel ik of ik mijn iPhone 4 meeneem.. Misschien toch maar de 3g gebruiken, maar daar past me sim niet meer in…:ftim:

Bijdrager
    Dr. Maddox
    Moderator
    Poezenbeest

Als je geen gekken dingen gaat doen, kan het prima. Als je wel gekke dingen gaat doen is een (reis)verzekering wel een slimme optie…

Bijdrager
    milann

Lache app! Kende ik nog niet.

Bijdrager
    milann

Heb inderdaad vorige maand een reisverzekering afgesloten, goed dat je me daar op wijst. Helemaal niet aan gedacht!

Bijdrager
    janhh

Reisverzekering binnen Nederland? De mijne is alleen geldig in het buitenland volgens mij?

Bijdrager
    stavos

Dan heb je toch echt de verkeerde reisverzekering afgesloten:wink: Meestal zijn reisverzekeringen geldig vanaf het moment dat je de voordeur achter je dicht trekt.

Bijdrager
    Afroman

Ik neem mijn iPhone ook mee naar concerten en festivals. heb een speciaal hoesje waarbij ik hem aan mijn riem vast kan klemmen.

Moderator
    Mac Daddy

*Ziet Afro al over terrein lopen.*

:nerd:

Bijdrager
    Afroman

Bijdrager
    Thomash

Ik heb op lowlands echt nog nooit de behoefte gehad om muziek te luisteren op m’n iPod.. Een telefoon daar in tegen is denk ik echt een must als je hier en daar met mensen wilt afspreken!

Bijdrager
    milann

Ik wil hem meenemen vooral om te twitteren en foto’s/video te maken. Dus ik gok het er op, doe er een extra hoes omheen. En als backup heb ik de reisverzekering voor het geval dat..:-)

Bijdrager
    janhh

Ik zou ook een oplader meenemen;)

Bijdrager
    Soulshaker

Een iphone meenemen op een festival
    Wel , als het hard regend , zoals afgelopen weekend , dan laat ik hem in het vervolg thuis

Marktrock 2010 was iets te nat voor mijn 3GS’je
    Kheb er maar een 10 tal berichtjes mee gestuurd, totaal niet wild meegedaan , maar als mijn broek en al het andere zo klam word door de gietende regen , was het het mooie resultaat dat hij vreemde kuren begon te krijgen

Gelukkig zijn de water indicators in de iphone droog gebleven (dus zo nat was het allemaal niet) , maar ben hem wel nu 3 weken kwijt !

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.