12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    ckafe

negatief wereldbeeld

Na al dat gedram over het slechte weer van de laatste tijd hebben we eindelijk weer eens wat zon. Ook blijkt mijn voor de iPad geschreven, gratis in de iTunesstore te verkrijgen ‘Fietstocht naar Rome’ gisteren precies voor de tweeduizendste keer te zijn gedownload.
    Toch zie ik de wereld vrijwel helemaal in zwart-wit als ik Google earth gebruik. Ik heb het programma helemaal gewist inclusief de ‘onzichtbare’ bestanden en het daarna opnieuw geïnstalleerd. Heeft niets geholpen, het blijft een kleurloos en dus mistroostig beeld. Op mijn MacPro gaat het wel helemaal naar wens, maar het probleem doet zich uitsluitend voor op mijn MacBook 13 Inch half 2007; 2 GHZ 667 MHZ DDr2 SDRAM; Lion 10.7.5
    Het betreft Google Earth 7.1.1.1580 (beta) Heeft iemand een vrolijke oplossing voor dit probleempje?

Bijdrager
    Wiki Post
    Bijdrager
    Yggdrasil

Haha, ik was even op het verkeerde been gezet door de de titel van je topic!:lol:

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Aangezien de knoppen rechtsboven wel de juiste kleur hebben, vermoed ik dat je ergens in de voorkeuren o.i.d. een keuze gemaakt heb om de weergave op wit-op-zwart te zetten in plaats van het normale zwart-op-wit.

Bijdrager
    tinus_omt

De straten zitten op een andere laag dan de satellietbeelden. De satellietbeelden zijn niet geladen, daarom krijg je dit beeld. Waarschijnlijk is er toch nog ergens iets overgebleven toen je het programma herinstalleerde.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Zo en heb je even lekkere sluip reclame kunnen maken voor je app. gelijk wiki voor aangemaakt. Daar word ik dan weer niet vrolijk van…:P

Bijdrager
    NeXT

Wie weet dat dit helpt:

Turning Off Atmosphere
    To turn off Atmosphere, please follow these steps:

– Go to the View menu.
    – Deselect the option labeled Atmosphere.

Bijdrager
    ckafe

Helaas Next, mijn wereldje blijft zwarter dan zwart, ook na het opvolgen van jouw aanwijzing. Ik vermoed dat de huidige versie van Google Earth niet ondersteund wordt door mijn bejaarde MacBookje. Enne… ik heb meteen geleerd dat je niet op knopjes mag drukken waarvan je de betekenis niet kent. Meeuw bedankt voor je tip.;)

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Vind je zelf niet dat je de wereld veeel te negatief ziet ? Als alleen maar je google earth zwart wit zie ;). Of een te negatieve omschreven, of negatief in de wereld gezet deze topic, of te negatief zie.
    Vingers in stopcontact en je bent weer positief geladen.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Van je vingers in een stopcontact te steken zou je nu juist extra negatieve lading krijgen …

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

ja ssst moet je niet vertellen ;). was gewoon benieuwd of hij het ging proberen :P.

Bijdrager
    ckafe

Zoveel mensen die met me meeleven. Daar word ik nou blij van. Ik heb zojuist mijn pink in het stopcontact geduwd. Gebeurde niks. Morgen toch eens de andere kant uitproberen. Ik maak deze dagen een fietstochtje rond het Lauwersmeer en probeer morgen een meeuw te vangen. Kijken of die in het stopcontact kan pikken.
    Mocht iemand mijn zwartwitte Google Earth op kleur kunnen krijgen dan verneem ik het nog steeds graag.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.