5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    koolmees

Need for Speed Underground 2; geluid en switchen naar finder

Hallo,

Heb NFS Underground 2 voor de Mac, en ben hier zo’n beetje verslaafd aan :P

Nu heb ik twee vragen:

Ik maak gebruik van een Griffin Firewave externe geluidskaart, die ik aansluit met een Firewire en waar ik m’n 3 plugjes van m’n 5.1 Surroundset in doe. Mooi geluid met iTunes, Front Row, DVD-Speler en al het geluid uit m’n iMac. Maar wanneer ik NFS ga spelen gaat het geluid ruisen en raar doen! Het geluid wordt steeds vager en lelijker. Het lijkt alsof het geluid word afgespeeld, maar er steeds meer rrrr geluidjes bijkomen, als jullie begrijpen wat ik bedoel:p Dit gebeurd echter alleen als ik het geluid gebruik van m’n surroundset. Wanneer ik in m’n geluidsinstellingen ingebouwde speakertjes kies, is het geluid wel goed.. Hoe kan ik dit geluid toch goed op m’n surroundset hebben?

Tweede vraag: Hoe kan ik vanuit het spel op m’n bureublad komen. In Windows heb je daar de Start-toets voor (met het microsoft teken) waarmee je je spel minimaliseert. Weet iemand hoe ik dat kan met de Mac, switchen naar m’n bureaublad en het spel minimaliseren?

Bedankt alvast voor jullie hulp!

Kees

Bijdrager
    iDarwin

Ik had alleen problemen met NFS underground 2 dat die steeds uit valt in de shop toen ik aan kopen was.. maar dat was best irritant

maar nooit problemen gehad met geluid

Bijdrager
    Arturobiatch

Op vraag 1 heb ik helaas geen antwoord…

Op vrag 2 wel:

:apple: Tab

(vergelijkbaar met Windows’ Alt Tab)

Als het niet werkt moet je ff kijken of het wel werkt als je de resolutie van je game hetzelfde instelt als de resolutie van MacOS X zelf.

suc7

Bijdrager
    iDarwin

Ja want als je te ver gaat met het resolutie ik weet niet of dat bij jou zo is maar bij mij springt dan alles wit en kan ik spel opnieuw opstarten

Bijdrager
    olbo

Is deze uit voor de Mac? Ik dacht alleen Carbon…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.