28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    Jogchum

Need for Speed Carbon staat op z’n kop

Werkelijk, zodra ik het spel start staat het beeld (en muis besturing) letterlijk op z’n kop. Iemand ideeen hierover? Intel imac hier..

Bijdrager
    PretPedKadet

misschien moet je je videokaart er andersom insteken

Bijdrager
    Doede

whahaha! Die ga ik onthouden!

Inactief
    Anoniem

Erg vreemd:? Ik weet echt niet wat het zou kunnen zijn.

Je kan je scherm op zijn kop neerzetten:P

Bijdrager
    PretPedKadet

Ik heb er ook echt nog nooit van gehoord, zo bizar dit eigenlijk. Zijn er nog meer mensen met die probleem? Kijk even op forums van dit spel.
    Misschien volume bevoegdheden herstellen?:P

Bijdrager
    Doede

Soms zijn er configuratiebestanden bij een spel in tekst-formaat. Jaren geleden speelde ik Carmageddon (is er een OSX versie van??), en daarin kon je e.e.a. instellen, ook m.b.t. de video-weergave. Is dat ook zo bij jou spel? Zo ja, loop daar eens doorheen. Misschien tref je iets aan wat je kunt veranderen.

Bijdrager
    Jogchum

Heb even gegoogled(t?) en het komt vaker voor maar niet echt een oplossing kunnen vinden…

Bijdrager
    G-Force

Je hebt vast niet de officiele versie, maar welke build van Cider gebruik je (HOMM V, X3, GameTap etc.)?

Bijdrager
    Jogchum

[noobmode] Cider? [/noobmode]

Bijdrager
    G-Force

Speel je de Windows versie onder Boot Camp (volgens mij heb ik dit topic verward met een ander topic)? Zo ja, vergeet dan maar wat ik heb gezegd.;)

Bijdrager
    Jogchum

nee niet onder bootcamp, het een macversie van ’t spel…

Bijdrager
    pimvanrijn

jaah ik had het zelfde bij need for speed carbon het zou wel grappig zijn als iemand een oplossing weet. bij mij werkt ie aleen omzekop (beeldschem omdraaien kan niet dan staan de letters in spiegelbeeld;)) en bij een vriend van mij doet ie het wel goed het zou in het verschil kunnen zitten dat ik een (grijze) imac g5 met ati hd 2600 pro 256mb heb de laatste versie dus, en hij een ontzettend dikke;) witte met andere video kaart ati X1600 128 mb (moet er wel bij zeggen dat carbon een hele mooie tho*kuch*rrent is:D

Bijdrager
    olbo

En die van je vriend is geen **kuchkuch** ? Dan heb je ook de oplossing misschien!!!!

Bijdrager
    pimvanrijn

die vriend heeft de zelfde ”versie” 8) als mij dus daar kan het niet aan liggen dus het moet haast wel aan de hardware liggen denk!?

Bijdrager
    pimvanrijn

ik heb de oplossing ! :D om het spel te spelen zonder dat het omze kop staat moet je anti aliasing op 2 of 4x zetten dit kan je instellen door in het hoofd menu options te kiesen dan 2 te drukken dan krijg je een advanced settigs menu en in dat menu staat het en dan esc (done) dan is het rechtop veel speel plezier (wat het doet ik heb geen id )

Bijdrager
    Jogchum

zal ’t proberen, thanks mate!

en ’t werkt! super!

Bijdrager
    kontheur

Ik heb ook bovenstaand spel op mijn iMac 24″. Ik krijg gewoon beeld in mijn menu, alleen niet in het race-gedeelte zelf niet. Hierin zie ik alleen de meters en klokken en dus geen auto. Iemand een idee?
    Ik heb al met de antialiasing gekloot.

Bijdrager
    Jogchum

volgens mij is er geen ‘incar’ mode je kunt alleen de camerasrtand aanpassen aan ‘volgen’, ‘dichtbij volgens’ en ‘bumper’, helaas….

Bijdrager
    kontheur

Nee ik bedoel dat ik niet eens een auto zie, of weg. Ik zie helemaal niets, alleen de plattegrond, het aftellen en de snelheids meter rechts…

Bijdrager
    mvdo

ik heb een 100% savegame gedownload maarw aar moet ik die plaatsen?

dankjewel alvast

Bijdrager
    Lexis

Wat is Cider?
    Ik heb een losse vraag voor NFS carbon, beetje noob vraag, maar het staat nergens vermeld.
    Ik heb m op de wii. Maar, Ik ben dus in carreer mode, en ik wil een nieuwe (andere) auto kopen (voor dr naast) Dit moet kunnen, maar hoe. Staat niet bij car select, of ergens anders. Ik heb nu iets van 30000, ik weet ook niet of je daar wel een auto voor kan krijgen.

Bijdrager
    mvdo

Waar moet ik die savegame nou plaatsen weet iemand dat ?

Bijdrager
    zaren
    ”mvdo”

Waar moet ik die savegame nou plaatsen weet iemand dat ?

Ben ik ook benieuwd naar.

Bijdrager
    mvdo

Waar moet die savegame ?

Moderator
    Pete.Z

Misschien als je even uitlegd wat een savegame is dat er een antwoord komt?

Bijdrager
    mvdo

ik hebe een 100 % savegame gedownload, want ik vind het tunen het enige leuke van het spel;)
    Dat betekent dat iemand anders het heeft uitgespeeld, en zijn account in het spel op internet heeft gezet

Bijdrager
    pMac

Oke,,
    Die van mij stond ook op zijn kop,
    maar na dat aanpassen doet hij het,

alleen mijn beeld doet erg raar, ik kan niet normaal spelen,
    de kleuren veranderen omgeving is weg..

Niet leuk meer..

( ik heb een iMac 20″ (alluminium)met een ATI Radeon HD 2400 XT videokaart,
    weet iemand hier iets van?

Grtz.

Ik heb wat screenshots gemaakt,
    dat maakt het wat duidelijker:

http://imagehosting.you-can.nl/images/opt1195057585j.png
    http://imagehosting.you-can.nl/images/bfi1195057621o.png
    http://imagehosting.you-can.nl/images/opt1195057672y.png

Erg vaag :s:(

Bijdrager
    Nick Nack
    ”JulianNeef”

Wat is Cider?
    Ik heb een losse vraag voor NFS carbon, beetje noob vraag, maar het staat nergens vermeld.
    Ik heb m op de wii. Maar, Ik ben dus in carreer mode, en ik wil een nieuwe (andere) auto kopen (voor dr naast) Dit moet kunnen, maar hoe. Staat niet bij car select, of ergens anders. Ik heb nu iets van 30000, ik weet ook niet of je daar wel een auto voor kan krijgen.

Als je rondrijdt door de stad, moet je op zoek naar de map naar een plaatje van een soort bankje, of een omgekeerde U, dat is een “Car lot”, selecteer deze en ga erheen.

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.