13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Need for Speed: Carbon – opinies gevraagd

Mensen, ik denk erover om Need for Speed: Carbon te kopen na eerste genoten te hebben van de Most Wanted versie. Het irritante in Most Wanted vind ik wel het carrièregedeelte: ik hoef geen plotline, wil veel liever iets waarmee je gewoon kunt racen. Daarom:
    – heeft iemand een (gefundeerde) mening over NfS: Carbon?
    – Is het racegedeelte wat afwisselender dan bij Most Wanted
    – Draait het redelijk op een Macbook Pro 2.4 GHz 4 GB?

Bijdrager
    jeroenth

is pro street niet beter?

Bijdrager
    AdriaanB

undercover komt toch binnenkort uit?

Bijdrager
    witlof

Als je NFS Pro Street wilt. Ik heb hier nog een exemplaar liggen,
    2 a 3 gespeeld, daarna netjes in de doos gelaten. Laat maar even
    weten via mail of PM.

Bijdrager
    sven-

Ik heb het geprobeerd. Ik heb werkelijk Need for Speed Carbon een kans gegeven op mijn iMac (2007), maar kort gezegd, het werkt waardeloos. Het zal er wel mee te maken hebben dat het een slechte Cider port is, maar dan nog. Het spel biedt geen breedbeeld support en ik kreeg mijn frames per second niet hoger dan 30 (en dat werkt schokkerig) onafhankelijk van de instellingen.

Dus wat mij betreft, ga NFS Carbon niet kopen.

Bijdrager
    RTM85

Ik zweer het je, die carrièrre games van NFS: niet doen! Ik heb Pro Street op de PS3 en ik zit gewoon vast omdat ik niet beter/sneller/schadevrij race ofzo; ik verdien dus niet genoeg geld om betere auto’s te kopen, etc etc.

Gewoon lekker een race game doen waarbij je willekeurige races en tracks kan uitzoeken en je lekker de tyfus kan scheuren:)

Bijdrager
    Yannes

Het rijden gaat eerst soepel, maar dan werkt het opeens niet meer zo lekker.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja, dat merkte ik in MW ook al.

Ah, dat wordt dan dus Race driver 3 (http://www.feralinteractive.com/?game=rd3). Demo gespeeld, zit er veelbelovend uit…

Bijdrager
    Hostyle
    ”Boje”

Ik zweer het je, die carrièrre games van NFS: niet doen! Ik heb Pro Street op de PS3 en ik zit gewoon vast omdat ik niet beter/sneller/schadevrij race ofzo; ik verdien dus niet genoeg geld om betere auto’s te kopen, etc etc.

Gewoon lekker een race game doen waarbij je willekeurige races en tracks kan uitzoeken en je lekker de tyfus kan scheuren:)

Ligt dan toch echt aan jouw kwaliteiten:wink: Als je genoeg tijd wil vrij maken, kies dan voor een racegame met carrière modus. Wil je alleen casual een game spelen, blijf dan weg van de carrière games.

NFS: Pro Street is tot nu toe nog de beste van de serie imo. Realisme is nog steeds ver te zoeken, maar het sluit al een stuk beter aan bij de realiteit. Daarnaast ligt er minder tot geen nadruk op het uiterlijk van je auto, maar draait het juist om snelheid.

Bijdrager
    iDarwin

Zeker niet! Pro street echt niet de beste van allemaal!

Most wanted is nog steeds nummer 1.

Hele grote map om te scheuren en tussen door opdrachten uitvoeren.
    Met mooie videofragmenten in de gangs enzo.

Politie cops achter je aan en scheuren maar.

Stevig goeie story dat ook belangrijk moet zijn, en dat is het.

Top spel!

Bijdrager
    Hostyle
    ”iDarwin”

Zeker niet! Pro street echt niet de beste van allemaal!

Most wanted is nog steeds nummer 1.

Dat is jouw mening, daarom staat er ook bij mijn reactie ‘imo’ (in mijn ogen). Ik heb misschien een andere invalshoek om games te beoordelen dan jij. Jij richt je blijkbaar meer op de actie en het ‘verhaal’. Ik richt me meer op realisme. Als je trouwens op zoek bent naar games met een goed en doordacht verhaal moet je de metal gear solid reeks spelen:wink:

Bijdrager
    don denim

heey ik heb nou ook need for speed most wanted op me mac
    maar ik heb weer een probleem
    ik ben nou namelijk bij blacklist 3 ik heb hem verslagen
    en naadat je hem hebt verslagen kan je 2 makers kiezen als ik bevoorbeeld de 2e kaart kies
    voor de pink slip
    dan sluit het spel in eens af
    heel raar maar licht het aan het spel dat het gewoon niet lukt op de mac of iets anders
    zou iemand mij kunnen helpen of is het niet op te lossen

ps : kan ik ook trainers gebruiken voor nfs mw voor me mac ik heb het wel al geprobeerd met crossover
    maar dat lukte ook niet

alvast bedankt

Bijdrager
    ajv

Toevallig een illegale cider-port?
    Had ik ook last van dat het spel op een bepaald moment telkens afsloot..

En voorzover ik weet zijn er geen trainers die werken onder Mac OSX.
    Als je crossover gebruikt, werkt die trainer in de windows-omgeving van crossover, en niet in OSX, waar het spel in draait. (Volgens mij)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.