9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Joffry

Nederlandstalig Scrabble

Misschien voor dit forum niet bijster interessant, maar ik zoek voor m’n partner: een Nederlandstalig Scrabble spel voor de Mac, anders krijg ik haar niet zo ver om haar Notebook met XP in te ruilen voor een Apple notebook.

Bijdrager
    iTommie

Google kan ook helpen he;)

Bijdrager
    KarelWillem

Nou… volgens mij helpt Google zo niet echt.

Zie jij een Nederlandstalig scrabble-programma?

Bijdrager
    wjgmspeedy

Naar Google verwijzen heeft alleen zin als daar ook het antwoord staat. Netherlands, scrabble en mac geeft ongeveer 4000 resultaten. En hoe ik het zo vluchtig kan beoordelen, is de kans op een bruikbare link zoeken naar een naald in een hooiberg. Bovendien zou als zoekterm het Nederlandse woord “Nederlands” in dit geval zinvoller zijn. :wink:

edit: Wroble http://www.home.zonnet.nl/gaspro/ Zo te zien van Nederlandse makelij, heb het even geprobeerd en je kunt gewoon (Nederlandse) woorden toevoegen aan de Engelse woordenlijst. (Heb dit overigens niet met Google gevonden, maar op deze site.)

Bijdrager
    WimPi

Misschien niet Nederlandstalig dit X-Words maar het lijkt dat wel eigen woordenlijsten, en dus ook Nederlandse, mogelijk zijn…

Overigens gewoon gezocht op Versiontracker.

Bijdrager
    Joffry

:apple: Leuke reakties, maar m’n partner is hier niet echt blij mee. Ze heeft thans op haar machine Scrabble van Ubisoft en dat is toch wel een groot verschil met de aangegeven software voor Mac. Toch bedankt !! Dan moet ze in hemelsnaam maar bij haar Pentium IV blijven !

Moderator
    Pete.Z

Misschien even Macka bellen en vragen of dit NL talig is?

http://www.macka.nl/catalog/product_info.php?cPath=30&products_id=337

Bijdrager
    Joffry

:apple: Bedankt Pete Z. Helaas in het Engels.

Bijdrager
    Petje

mischien gewoon even virtual pc aanschaffen zodat ze windows op een mac kan installeren.
    en dan het spel

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.