-
Dat zal wel zo zijn, maar zoveel taal staat er niet in?
Maar om eerlijk te zijn weet ik het antwoord niet.
Op hun site staat kan alles in het Nederlands te zien zijn, maar nergens is terug te vinden of de applicatie ook in het Nederlands te bestellen is.”paulJe eigen taal, makkelijk toch!
Misschien is brand/burn dan iets voor je.
”Esquare”Gelukkig is de kennis van het Nederlands bij velen zo slecht, dat een twijfelachtige vertaling ruimschoots voldoende is.
Daar stoor ik me meer aan dan aan geen vertaling … en om eerlijk te zijn: er staan vaak zoveel taalfouten in de Nederlandse vertalingen van freeware en programma’s van kleinere fabrikanten dat ik me er soms gewoon aan begin te ergeren. Vooral de anglicismen en Engelse ziekte zijn niet bepaald zeldzaam
Volgens mij gebruikte ik inderdaad een tautologie, ja …
Maar wat ik eigenlijk bedoel is: als je geen echt goede vertaling kunt maken, laat het dan aan een ander over. En ik weet ook wel dat de meeste mensen van zichzelf denken dat ze goed Nederlands spreken en schrijven, zonder zichzelf te realiseren dat ze dat eigenlijk niet zo heel erg best doen … (Ja, ik maak ook hopen fouten. In tegenstelling tot volgens mij heel veel mensen probeer ik het alleen wel te voorkomen :))
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.