4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    peterwillem

Nederlandse ondertiteling laatste serie Flikken Maastricht werkt niet (meer)?

Ik heb de nieuwste aflevering van Flikken Maastricht opgenomen daar ik het weekend weg was.

Voorheen kon ik altijd via Text en 888 nederlandse ondertiteling krijgen. Dit lukt nu niet meer.

Krijg nu een melding  van :  info.  npo .nl . of zoiets.  Wie weet hier iets  over met een oplossing?

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    peterwillem

Dit kan wel werken via die link, dan kom ik (op mijn imac) bij de avro/tros terecht en dan uitzending gemist  etc.

Maar ik wil het op mijn samsung tv waar ik via Horizon box de aflevering heb op genomen, dan bij afspelen de text en 888 aanzetten. Dit werkte voorheen wel maar bij Flikken Maastricht nu niet.Bij een andere nederlandse serie zelfde tijd  op genomen maar van andere omroep werkt dit wel.

Bijdrager
    SvS

Als deze bug iets eenmaligs is, dan maar via de iMac kijken. En andere series op TV.

Ja, ik ken de gekke fratsen van TT888, werkt het ergens weer niet, daar ergens anders weer wel, Live niet, Gemist wel, etc etc. Niet stabiel, ik zou gewoon willen dat overal & àltijd goed op werkt, dus op SmartTV, Apple TV, Chromecast. Zowel Live als Gemist.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.