7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    levidhuyvetter

Nederlandse ondertiteling bij films uit de Amerikaanse iTunes Store

Ik kwam hier overlaatst iets tegen over hoe je een account op de amerikaanse iTunes Store kon aanmaken. Ik ben daarmee bezig zodat ik dan films kan huren via iTunes. Ik vroeg me alleen af of er een mogelijkheid is om nederlandse ondertiteling bij m’n gehuurde films te krijgen. Of zit dat bij de mogelijkheden van iTunes ?

Bijdrager
    paulhek

Nee, je huurt dan in principe films in Amerika, daar zit dus geen NL ondertiteling bij.

Bijdrager
    levidhuyvetter

En is d’r een of andere mogelijkheid zodat ik op mijn scherm nederlandse ondertiteling kan zien. Niet dat het zo’n probleem is hoor, ik kan best wel films in het engels volgen maar het zou toch veel handiger zijn dat ik er ondertiteling bij kan doen.

Inactief
    Anoniem

Er zijn verschillende sites waar je NL ondertitels kan downloaden. Dit is er eentje. Hoe je die aan je film toevoegt ligt een beetje aan de bestandsvorm maar er zijn diverse handleidingen te vinden op het www.

Bijdrager
    paulhek

Dat gaat dus niet lukken als je de films huurt. Moet je ze kopen,downloaden en dan met vlc ondertitling toevoegen. Dan kun je beter gewoon dvd’s kopen.

Moderator
    Night

Je kan in Quicktime toch ook subs toevoegen?

Bijdrager
    JaNiintendo

Probeer eens voor de grap de zoek functie.

Ziet er zo uit:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.