8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MACXMAN

Nederlands woorden boek voor in word???

Heeft er iemand een nederlands woordenboek voor mij
    zodat ik ook mijn documenten kan na kijken in word.
    ( het is versie OSX)

alvast bedankt

Richard Epping

Bijdrager
    El_Oy

Die staat op de CD!

Iets in de trant van “Extra’s” ofzo…

Bijdrager
    Marc

In Valuepack de nederlandse spellingtools installeren en dan heb je een Nl woordenboek.

Bijdrager
    iGeysir

Strict genomen moet er wel onderscheid worden gemaakt tussen de spellingchecker en het woordenboek. De Nederlandse spellingchecker staat inderdaad bij Proofing Tools op de cd, maar een echt woordenboek (met definities etc.) is er alleen in het Engels bij geleverd.

Bijdrager
    El_Oy
    ”iGeysir”

Strict genomen moet er wel onderscheid worden gemaakt tussen de spellingchecker en het woordenboek. De Nederlandse spellingchecker staat inderdaad bij Proofing Tools op de cd, maar een echt woordenboek (met definities etc.) is er alleen in het Engels bij geleverd.

Je hebt helemaal gelijk… Nederlands vond ik altijd het saaiste vak!!:lol:

Bijdrager
    Torz

Maar de vraag is of die spellingschecker gebaseerd is op het groene boekje,laatste versie???????????

Bijdrager
    iGeysir
    ”Torz”

Maar de vraag is of die spellingschecker gebaseerd is op het groene boekje,laatste versie???????????

Of-ie echt volledig gebaseerd is op de laatste editie van het Groene Boekje weet ik ook niet, maar de nieuwe spellingsregels van 1994 hanteert deze checker wel netjes: typ maar eens pannekoek en Word maakt er netjes een panneNkoek van :lol:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.